Nie odpala

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Właśnie. Nie chce silnik odpalić. Przekręciłem kluczuk - prawie że złapał ale nie odpalił i od tamtej pory za jasną cholere nie chce odpalić. Kręci pięknie ale nie ma szans. Silnik 1.6 16V Zetec. Co może być grane

PS

Nie mam gazu. Tylko benzynka.

[ wiadomość edytowana przez: high dnia 2005-07-14 15:44:28 ]
  
 
Napisz czy pompa paliwa chodzi po przekręceniu zapłonu.
  
 
Cytat:
2005-07-14 15:46:12, Arson pisze:
Napisz czy pompa paliwa chodzi po przekręceniu zapłonu.




Dobry pomysł - ide zaraz sprawdzić.
  
 
A on nie ma fabrycznego immobiliser'a ? moze sie zjebl . . .
  
 
Cytat:
2005-07-14 15:59:41, high pisze:
Dobry pomysł - ide zaraz sprawdzić.




Sprawdziłem i niestety nie słychaj jej a powinno chyba słuchać jak szumi.
  
 
Cytat:
2005-07-14 16:28:27, high pisze:
Sprawdziłem i niestety nie słychaj jej a powinno chyba słuchać jak szumi.


Powinna szumiec przez kilka sek. poczym sie wylaczyc . . . przynajmniej wiesz juz ze pompa jest powodem


[ wiadomość edytowana przez: taxi dnia 2005-07-14 16:32:34 ]
  
 
Witam.

Miałem podobny problem w Essim 1,4.

Proponuje przysłuchać się czy przekaźnik pompy cyka.
Jęśli działa poprawnie to sprawdzić czy dochodzi napięcie do pompy.
W moim samochodzie padł przekaźnik "ENGINE CONTROL", który steruje przekaźnikiem pompy. Wcześniej myślałem że to właśnie ten drugi.
Może być jeszcze kilka innych rzeczy, ale najpierw bym sprawdził czy zwiera przekażnik z pompy.
  
 
aja bym sprawdził organoleptycznie
wypiał wężyk od zasilania PB do gaznika i przekrecił kluczyk .. poleci paliwko .. znaczy z eprzekazniki pompa i inne cuda działaja nie oleci to widaomo sprawdzi czy napiecie dochodzi do popmy jak dochodzi tzn ze pompe szlag trafił
  
 
Napięcie do pompy tak samo nie dochodzi. Wspominaliście o jakimś przekaźniku. Gdzie go szukać? werska MK VII.
  
 
po lewej stronie koło lewej nogi kierowcy masz automatyczny bezpiecznik do zasilania pompy...zobacz czy on nie wyskoczył?
  
 
Cytat:
2005-07-14 17:22:17, Henryk pisze:
po lewej stronie koło lewej nogi kierowcy masz automatyczny bezpiecznik do zasilania pompy...zobacz czy on nie wyskoczył?



To było pierwsze co sprawdziłem. Ale dziękuję za rade.
  
 
Opowiem ci jak ja walczyłem z pompą.
1. Pompa . Podłącz bezpośrednio do akumulatora (na chwilkę) długim kablem i sprawdź czy pompa chodzi (potrzebne 2 osoby).
2. Bezpiecznik od pompy nr.5 w skrzynce
3. Wyłącznik bezwładnościowy , lewy słupek nadkola ma być wciśnięty.
4. przekaźnik pompy paliwa Nr 9 ( mały brązowy ) w skrzynce przekaźnikowej. Możesz przeczyścić styki. Ja zwarłem kabelkiem 2 styki zamiast przekaźnika i pompa zaczęła działać. Okazało się że w skzrynce bezpieczników był zimny lut.
Jestem świerzo w temacie walczyłem z tym tydzień temu i wygrałem , tak że jakbyś miał jakieś pytania to wal jak w mur.

  
 
Witam.

W moim samochodzie sprawdzałem podobnie pompe jak kolega Arson. Nawet przelutowałem wszystkie luty na skrzynce i nic nie pomogło niestety.
Problemem był właśnie przekaźnik o nazwie "Engine Control". Na nim był zimny lut. Oczywiście może on też nawalić i przelutowanie nie pomoże. Jest duży i w moim aucie koloru zielonego. Steruje między innymi przekaźnikiem pompy(mały brązowy).

Pozdrawiam.

  
 
Cytat:
2005-07-14 17:22:17, Henryk pisze:
po lewej stronie koło lewej nogi kierowcy masz automatyczny bezpiecznik do zasilania pompy...zobacz czy on nie wyskoczył?



Święta racja. Jak zwykle u Henryka...