Jakie osiagneliście przebiegi na LPG??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ja miałem kiedyś auto na LPG- i się zraziłem (na bank nie wypał z instalką i slinkiem - pech)- jestem za dieselem , jesli chodzi o oszczedzanie

ale chetnie posłucham tych którzy osiagneli na LPG pow. 60 - 70 tys a moze i wiecej czy ich eksploatacja sprowadzała się do teoretycznych regulacji i wymian filtrów czy moze co sezon rozwiązywali jakąs zagadkę związaną z nieprawidłową pracą ???
  
 
na ponad 50 k km przejechanych na gazie nie bylo jakis wiekszych problemow
ostatnio tylko male dochodzenie dlaczego kichal na gazie - powod : uszkodzony jeden z przewodow WN
2 gen z plastikowym kol
  
 
Ja mam na swoim coś koło 90 tyś km no i serwisowanie silnika ograniczało się tylko i wyłącznie na wymianach oleju (Mobil 5W50 co 15 tyś km) , filtrów i pasków. Gaz założyłem przy 67000 a teraz mam 163000. To by było na tyle
  
 
ja od 2000r mamn LPG w moim MkIV 1.3 i nie narzekam. przy odpalaniu stuka w gaznik i jak zimny zgasnie w zimie, to przez godz. nie odpali
  
 
ja założyłem gaz przy przebiegu 100 000km teraz mam już 230 000km, czyli na gazie śmigam już 130 000km i jestem super zadowolony, ani jednego strzału w kolektor, żadnych problemów z gaśnięciem przerywaniem itp, obsługa to tylko wymiana filtra gazu co jakiś czas, serwisu więc nie odwiedzam wcale żadnych regulacji zima/lato poprostu leje i jeżdżę
  
 
Ja mam tak samo jak Ty Micab ale nie mam az takiego przebiegu na LPG
  
 
po 165 000 założony gaz... teraz ma 195 000 - czyszczenie filterka co 10 000 (wymiana... hahahah, dobry bajer), przejechane 30 000 km przez 9 miesięcy i jest ok, olej 15W40 i filtr co 30 000, filtr powietrza co 30 000 (zalecają 15 000, po co?)

jeżeli chodzi o oszczędzanie to polecam LPG... do tej pory jeździłem dieselkiem 1.0 japońskim, który spalał 4 litry ropki na 100 km i stwierdzam, że Essina na LPG jest tańsza w eksploatacji, mimo że pali 7.5-10 litra gazu na 100 km
  
 
SGi Bigas , przejechane nico ponad 60kkm , wymmiana filtra gazu fazy lotnej co 15kkm , na samym początku regulacja , bo wariował na wolnych obrotach a tak to spoko, tylko wiadomo trochę przymula silnik, LPG nie ma takiego zrywu jak na PB
  
 
A ja mam LOVATO Chyba II gen. (komputer, krokowiec) Zrobione ok. 60 tyś km instalacja raczej spoko tylko częstsze wymiany: Świece, kable, filtr, a ostatnio spadają mi nisko obroty (nowy krokowy i nic nie pomogło) na ok. 400-500 (ale nie zawsze??) przy wyluzowani w czasie jazdy (na benzynie czasem też ale mniej odczuwalne 600-800 (podejrzewam impulser prędkości). Pali : miasto ok. 260 – 280 km na 34L, a na trasie 350 – 380 na 34L max prędkość na autostradzie słowackie utrzymywana przez ok. 100 km to ok. 185km/h - 2 osoby, a na benzynie kiedyś próbowałem tylko 176km/h
Pozdrawiam
  
 
mam trzy furki zagazowane w tym jedna ponad 100 000km na gazie, a ma przejechane w sumie 360 000km, z zadnym autem problemow nie mam.....