BRC-reduktor regulacja- co do czego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam mam pytanie przy reduktorze -parowniku BRC -ate-90 itd. są śrubki do regulacji , może ktoś z mądrych powie mi do czego one służą? jedna jest wkręcana normalnie a dwie na imbus jedna większa a druga mniejsza ? dzięki za odpowiedż pozdrawiam
  
 
Cześć!

Większa służy do regulacji dopływu gazu. Wykręcając wzbogacasz mieszanke wkrecając zubażasz. Nie wiem jak jest w reduktorach BRC ale u mnie w lovato mniejsza śruba reguluje przepływ gazu przez niezależną od pracy membran dysze. Wykręca się ją jeśli samochód gaśnie podczas jazdy po łuku i siły odśrodkowe nie pozwalają na prawidłową prace membran. Pomysł dobry ale i tak nie działa w reduktorach lovato, więc gaziarze zawsze wkręcają tą śróbe na maxa.

Pozdrawiam
Maxim
  
 
Maxim, czy Ty piszesz tylko na podstawie zasłyszanych opinii, czy własnych doświadczeń? Miałem dwa reduktory lovato (I i II gen.) i regulacja pierwszego przelotu (w II gen.) zawsze przynosiła pożądane skutki. Jeśli I przelot jest dobrze wyregulowany, a mikser dobrany optymalnie do parownika i silnika to wszystko chodzi cacy. Jeśli nie można wyregulować gazowni (np. I przelotu) to przyczyną może być złe dobranie elementów instalacji do auta, a nie wada konstrukcyjna parownika . Ten typ tak nie ma .
Blablador, niestety nie wiem która śruba jest do I przelotu (na pewno któraś na imbus), ale uważaj, żebyś sobie biedy nie narobił większej. Regulacja I przelotu musi być bardzo precyzyjna (niewielki ruch śruby to spora różnica w ustawieniu). Tu Masz opis regulacji instalki II gen. regulacja