Astra GSI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam zamiezam se kupic gsi , interesi mnie albo 1,8 16v 125KM lub 2,0 8v 115, moze ktos wie jak sie te silniczki zachowuja ,ktory lepszy z tych 2 ,jak smigaja z gazem , i ogolnie cos o gsi procz tego ze dostaja w dupe
  
 
kumpel ma gsi przygotowana do pzmot na bazie 2.0 8v. na krotkiej skrzyni i sportowym kompie to po prostu masakra
  
 
O tym 1.8 to nie wiem, ale 2.0 8V i gaz to jest poprostu nie do zajechania
  
 
A skoro juższukasz GSI, to może lepiej się rozejrzeć za 2.0 16v?
Kumpel ma takie autko - zajebiście się to zbiera.
Kumpel się najeździł za tym autem, bo albo były kompletnie zajeżdżone, albo miały gaz, albo w ogóle były do dupy =)
Co jeszcze mogę powiedzieć o GSI? Kumplowi tak długo jak je ma auto się nie popsuło, cały czas sprawowało się dobrze.
Kumpel chce je sprzedać, tzn zanosi się z tym, ale to dipiero za jakiś czas.
  
 
nie bede mowil nic glosno, lpg w gsi, smieszne po pierwsze silnik juz nie ma tej mocy po drugie , gsi tylko benzyna i odrazu 16 odradzam , malo elastyczne , najlepiej 2.0 8v ale jak chcesz tanio jezdzic astra to 1.7 diesla a jak szybko to tylko benzyna w wielopunkcie gaz to zlo nie trzyma rowno biegu jalowego i s non stop jakies problemu bo elektronika siada od gazu, moj ojciec ma komg=bi astre z 2.0 8v jest zadowolony ale od kad zalozyl gaz to ciagle sie cos robi i terz tego azluje wiec nie polecam tego rozwiazania
  
 
ja bym rozwazyl cupre 2.0 16v
  
 
ale dlubana oczywiscie?
  
 
no raczej nie seryjna albo punto gt dlubniete
  
 
Kolega smiga asterką i silniki sa naprawde mało awaryjne.
przy odpowednim typie instalacji wychodzi odpowiednie spalanie, a osiagi sa zadowalajace.
No i blacharka o ile auto jako tako było klepane po wypadku -trzyma sie.
Ale pamietaj ze tego typu auta czesto mialy bujna przeszłosc..
  
 
dla mnie GSI to jest 16V (wyłącznie bez gazu) a 8V to co to za GSI? . Tyle ze fajna wersja nadwozia i jak ktos zamierza tym duzo jezdzic to gaz jest jak najbardziej wskazany
Cytat:
Ale pamietaj ze tego typu auta czesto mialy bujna przeszłosc..


Święte słowa!!!
  
 
jesli GSi to tylko 16 wentyli i bez gazu.
  
 
pierdolicie.. 16 V jest wujowe jak barszcz.. .widac tylko moc wam w glowie... jakby nie patrzec 2.0 8V mialky rowniez 130 kucy i to byla najsluszniejsza koncepcja.... miala osiagi takie same jak 16stka a mniej sie jebala.. .
Spry za klniecie ale przertaza mnie doradzwo tego 16 zaworowego silnika p[rezz osoby ktore z nim do czyneinia nie mialy skoro go doradzaja...
  
 
ja mialem i chodzi mi tutaj o inna technologie zastosowana w tym silniku jest poprostu nowoczesniejszy. jestes pewny ze 2.0 8v mialo 130 ??
  
 
akurat na 16 zaworowy motor C20XE w tej astrze (i rowniez w kalibrach) narzekac nie mozna. ale jak kazda 16ka ma malo momentu i trzeba ja krecic wysoko. ja bym bral 16v jakbym mial brac. a gazowac to to juz jakies nieporozumienie....
  
 
miałem okazje jechać taka 2.0 8V całkiem w pytę . Trzeba uważać przy zakupie bo takie auta są z reguły zmęczone. A gaz - kurwa! jak chcesz tanio jeździć to kup majoneza albo sejcento a nie Astrę GSI. To tak jakbyś chciał kupić Boxstera i gazować (widziałem takie coś! ). Porażka totalna!
  
 
miałem do czynienia z gsi kiedys przez dluzszy czas (auto znajomego) i takze potwierdzam, ze nie lubiła gazu.
do momentu zalozenia instalacji silnik chodził super. pozniej... przestal, co w polaczeniu z "bujna przeszloscia" spowodowalo ze pojechala.
ps: ale i tak fajne auto bylo
  
 
Kumpel ma kadetta 2.0 8V zagazowanego. Auto idzie jak głupie od samego dołu. W trasie zeby, cos wyprzedzic nawet nie trzeba redukcji robic. W zasadzie nie ma róznicy w osiagach na gazie i na benzynie. Ale od momentu wsadzenia instalacji podtlenku lpg, ciągle coś sie pier...li.
  
 
a ja slyszalem ze w 16V glowice lubia pekac, i mialem takiego kumpla co gustowal w oplach to zawsze omijal 16V
  
 
Miaałem Astrę GSI 16 v, teraz męczy ją mój kolega. rocznik 93 150KM. Przejechałem nią 80 tyś, a teraz to ma z 270 przebiegu. Totalna bzdura, że to dużo pali!!!!!!!! Po mieściejak latasz w miarę " normalnie" to spali 9 litrów max. W trasie przy 140 -180 spala również 9 litrów. Silniki nie do zaj...., gorzej ze skrzynią. Trzeba sie pilnować, ale mozna założyć od Lanosa i wtedy jest również nie do zaj....... Można wyrwać ze Szwajcarii już za 12 tyś rocznik 94 w stanie igła!!!!!!!!!!
Rewelacja sprzęt.
Gaz do Astry to profanacja!!!!!!!!!!!!!!!!
  
 
ja bym proponował mocną ibize albo uno turbo ... to drugie to jzu wogule chyab idealne auto ... nie wiem jak sie psuje ... ale ekomika i osiągi są na 5

jak bede kupował auto na codzien to stawiam na uno turbo