Kierunki na błotnikach w mkV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wczoraj kupiłem kierunki montowane w miejsce fabrycznych zaślepek w nadkolach. Kierunki są z orginalnymi kablami i zakończone wtykami typu "chłopiec" (z dwoma bolcami).

Ze znalezieniem wtyczki do kierunkowskazu od strony kierowcy(wtyczka "dziewczynka") nie było problemu, znalazłem ją pod podszybiem po otworzeniu maski. Z tej samej wiązki wychodzą jeszcze 2 wtyki, ale typu "Chłopiec", więc nie pasują.

Moje pytanie: gdzie znajduje się wtyczka do kierunku od strony pasażera? Jak podłączyć prawy kierunek? Oblookałem całąprawą stronę, zdjąłem nadkole i nigdzie nie widzę takiego podłączenia.

Dodam, że sprawdzałem te dwia pozostałe konektory i żaden z nich nie dawał sygnału kierunku.

Czy ktoś mógłby spojrzeć u siebie jak to jest zrobione?
Z góry dziękuję.
  
 
ja ostatnio wyjalem z innego takie kierunki ale wlasnie prawy byl obciety i nie znalalzlem wtyczki i tez nie wiem gdzie on idzie
  
 
Prawy kier zrobiłem po chamsku - podpiąłem pod prawy przedni kierunek i działa. Ale docelowo chciałbym zrobić to jak najbardziej orginalnie, jeżeli się da ofkors.
  
 
Jesli nie miales kierunkow to prawdopodobnie wtyczki nie znajdziesz.Ja tez prowadzilem od przednich kiedys i to nic chamskiego
  
 
A gdzie wciskacie te kierunki ? w miejsce tych małych kwadratowych znaczków ?
  
 
Cytat:
2005-07-15 13:50:06, mbanaszk pisze:
A gdzie wciskacie te kierunki ? w miejsce tych małych kwadratowych znaczków ?



tak
  
 
Te znaczki są przyklejone, trzeba je "usunąć" iwłożyć kier.

Wtyczkę od lewego znalazłem, z prawym jest gorzej.
  
 
z usuwaniem nigdy nie maiłem problemów
  
 
miałem podobny problem, wtyczki znalazły się przy plastiku oddzielającym komorę silnika od wentylatora nawiewu. Były tam spięte z pozostałymi wiązkami. Niestety nie miałem konektorków umożliwiających podłączenie do seryjnych wtyczek, więc po prostu połączyłem kable kostkami uniwresalnymi i zaizolowałem.
Janek a tak z ciekawości ile Cię ta przyjemność kosztowała? ja za swoje kierunki +obsadki+żarówki dałem 35pln.
.....aha do usówania czarnej taśmy która trzyma plastkiowe zaślepki użyłem ropy
  
 
Cytat:
2005-07-15 14:46:31, masterostry pisze:
miałem podobny problem, wtyczki znalazły się przy plastiku oddzielającym komorę silnika od wentylatora nawiewu. Były tam spięte z pozostałymi wiązkami. Niestety nie miałem konektorków umożliwiających podłączenie do seryjnych wtyczek, więc po prostu połączyłem kable kostkami uniwresalnymi i zaizolowałem. Janek a tak z ciekawości ile Cię ta przyjemność kosztowała? ja za swoje kierunki +obsadki+żarówki dałem 35pln. .....aha do usówania czarnej taśmy która trzyma plastkiowe zaślepki użyłem ropy



Za jeden kompletny kierunek zapłaciłem 10 peelenów. Czyli 20 za 2. W Gorczenicy.

Dzięki za tą wtyczkę. Dzisiaj po robocie rokręcam esinkę.

Narazie.