Slaba kompresja??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no wlasnie moja ladzia ma slaba kompresje 8686 i zawsze dluzsze trasy koncza sie dla mnie holowaniem co ja czeka?? i jakie koszty tego beda??
  
 
Tuleje pierścienie i tłoki cen nie znam
  
 
Cytat:
2005-05-08 17:30:10, -VoDz- pisze:
Tuleje pierścienie i tłoki cen nie znam


zależy gdzie i ukogo. mnie powiedziano za te właśnie czyności raz 1000zł a gdzie dziej 3000zł więc to wszystko zalezy gdzie. Czasem lepiej poszukać innego silnika.
Pozdrawiam
  
 
nie ma to jak pocieszyc kolege
  
 
Najpierw trzeba zdiagnozować gdzie podziało się ciśnienie, powinno być chociaż powyżej 9 obojętnie jak mierzone.
Proponuję próbę olejową zrobić, bo być może się okaże, że tylko głowica do roboty, bo się gniazda zaworowe ponadpalały. Poszukaj na forum było o tym.
  
 
Witam.

W 2107 cisnienie 6947 to juz raczej tragedia??
Pozatym kopci az milo. Po wlaniu oleju na cylindry cisnienie skoczylo do gory.
Moze mi ktos powiedziec szacunkowy koszt remontu silnika??
Powiedzmy w dwoch opcjach ze szlifami itp i tylko wymianka pierscieni + uszczelniacze bez robocizny ?

Chyba ze w czyms innym przyczyna lezy ale nie sadze
 
 
Jak dla mnie to wyglada tylko na uszczelniacze, wiec tragedii nie ma Kup Corecto i wymeniaj, a przy okazji zobacz jak mają sie zawory i gniazda. Plus wymiana uszczelki pod głowicą i można wyrównać glowicę.
  
 
mnie zastanawia jedna rzecz tylko. Moja lada przed wizyta u mechanika jak jezdzila jeszcze, dobrze sie zbierala, chodzila bez zarzutu i nawet 160 cisla, i nagla padla (ponoc swiece) i odkad wyjechala od mechanika jest mulowata i ledwie sie rozpedza do 110 :/ czy to mozliwe ze tak nagle kompresja siadla i tak oslabla?? czy moze mechanik cos popieprzyl??
  
 
Pewnie coś spie...ył Bo samochód sprawny powinien lepiej działać przed naprawą
  
 
A nie masz zapłonu za bardzo opóżnionego?
  
 
nie wiem :/ musze poczekac na przyplyw gotowki i pozadnie zrobic to auto
  
 
A kopci Ci, bierze olej, płyn chłodniczy?
  
 
_Vincenzo_:
Cytat:
W 2107 cisnienie 6947 to juz raczej tragedia??
Pozatym kopci az milo. Po wlaniu oleju na cylindry cisnienie skoczylo do gory.



Leszek_Gdynia:
Cytat:
Jak dla mnie to wyglada tylko na uszczelniacze, wiec tragedii nie ma



Błędne rozumowanie, od tego ciśnienia nie przybędzie
Jak kompresja skacze znacznie, po zalaniu olejem to luz w układzie cylinder/pierścień/tłok. Trzeba rozebrać i popatrzeć co tam się stało, w jakim stanie gładzie, czy pierścienie nie popękały.
  
 
nie kopci, oleju nie zauwazylem zeby brala moze minimalnie, a plyn chlodniczy powoli schodzi ale to przez to ze jest mala dziurka w chlodnicy
  
 
Cytat:
2005-05-13 19:33:01, Lewy_lowicz pisze:
_Vincenzo_: Błędne rozumowanie, od tego ciśnienia nie przybędzie Jak kompresja skacze znacznie, po zalaniu olejem to luz w układzie cylinder/pierścień/tłok. Trzeba rozebrać i popatrzeć co tam się stało, w jakim stanie gładzie, czy pierścienie nie popękały.



Dzięki Lewy za naprostowanie
  
 
ja tak dla pewniego sprostowania łada na LPG nawet pijaca litr oleju na 100km nie bedzie kopciła!!! jedynie przy ruszaniu moze zostawiac churke szarego lub białego dymu nic wiecej nie bedzie czarnego ogona z a nia:
  
 
dzis pomierzyłem kompresje w swojej Samarce i oto wyniki: 11 10 10 11. czyli mysle ze jak na silnik 183tys km bez remontu to niezle, co Wy o tym sadzice??