Tragedia z automatem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co zrobic z automatem w 1.8 który nawet na wcisniętym kickdownie startuje z 2tys ! Są momenty ze czekam i czekam np. żeby sie właczyć w rondo bo sie najnormalniej boje wkręcac, do tego stopnia to nie chce jechac!!!
Co zrobic żeby tym normalnie startowac?? bo teraz to jest tragedia!! (próbowałem wielu rzeczy...wciskanie hamulca etc..)

A tak BTW to nie ma ktoś może skrzyni manualnej do 1.8 w dobrym stanie? lub/i nie chce sie zamienić/sprzedac?! bo to chyba jedyne wyjście w mojej sytuacji... Nio i jeszcze to spalanie przy tym moim malenkim 1.8.... eee

pozdrawiam
  
 
skrzynie w manualu do 1,8 zo ok 200zł idzie kupić tylko ze ty przy przekładce nie tylko skrzynie bedziesz musiał zamienic
  
 
Cytat:
2005-06-03 23:38:39, mibhell pisze:
Co zrobic z automatem w 1.8 który nawet na wcisniętym kickdownie startuje z 2tys ! Są momenty ze czekam i czekam np. żeby sie właczyć w rondo bo sie najnormalniej boje wkręcac, do tego stopnia to nie chce jechac!!! Co zrobic żeby tym normalnie startowac?? bo teraz to jest tragedia!! (próbowałem wielu rzeczy...wciskanie hamulca etc..) A tak BTW to nie ma ktoś może skrzyni manualnej do 1.8 w dobrym stanie? lub/i nie chce sie zamienić/sprzedac?! bo to chyba jedyne wyjście w mojej sytuacji... Nio i jeszcze to spalanie przy tym moim malenkim 1.8.... eee pozdrawiam


No niestety ale pozostaje Ci naprawa, najprawdopodobniej wymiana tarczek lub wymiana całej skrzyni, ale to może podobnie jeżeli chodzi o koszta - no chyba ze sam potrafisz.
  
 
Twierdzisz Aldik że to może byc jakies uszkodzenie w skrzyni.. nie szarpie dobrze ciagnie.. tylko ta jedynka

Co do przekładki cojeszcze? Pedały napewnojakis osprzet?
  
 
Do przkladki:
wał, podpora skrzyni, jerzeli sprzegło hydrauliczne to dochodzi siłownik i podpięcie pod pompe ham. lewarek+cięgna+wyk. wnetrza i pewnie wiele innych się znajdzie, ja bym się tego nie podjął
  
 
Cytat:
2005-06-05 01:04:06, mibhell pisze:
Twierdzisz Aldik że to może byc jakies uszkodzenie w skrzyni.. nie szarpie dobrze ciagnie.. tylko ta jedynka Co do przekładki cojeszcze? Pedały napewnojakis osprzet?


Tylko jedynka nie ciągnie?
  
 
Zbiera sie słabo z jedynki własnie bo zaczyna od 2tys... nie moge sobie sprzegłem pomóc.... i nie jest dobrze , poza tym nie ma zmiennych trybów tej skrzyni wiec jest padaczka. Jedyne co to moge sekwencyjnie zmieniac 1-2-3 ale jedynka i tak zaczyna ciągnąc od 2tys...

Wał do zmiany??? to że osprzet to rozumie ale wał?
A własnie miałem Cie VANOS pytac czy byś mi to zrobił bo sam chciałem ale widze ze bedzie z tym troche roboty,... i kompletowania..

VANOS jestes mi w stanie dokładnie powiedzieć co potrzebuje?bo jak rozumie narazie z marszu hipotetyzowałes?!

Zostawił bym automat gdyby to było np. 2.5 ale na 1.8 to sie tym nie za ciekawie jeżdzi..

pozdrawiam
  
 
Wał ma rózne długości więc na 99% nie będzie pasował, jego wew.reg.jest zamał.
Mogę przywieść Ci skrzynie z niemiec wtedy sprzedaż automata i przywiozę Ci 325 w manualu obaj będziemy zadowoleni
  
 
Cytat:
2005-06-06 00:05:35, mibhell pisze:
Zbiera sie słabo z jedynki własnie bo zaczyna od 2tys... nie moge sobie sprzegłem pomóc.... i nie jest dobrze , poza tym nie ma zmiennych trybów tej skrzyni wiec jest padaczka. Jedyne co to moge sekwencyjnie zmieniac 1-2-3 ale jedynka i tak zaczyna ciągnąc od 2tys... Wał do zmiany??? to że osprzet to rozumie ale wał? A własnie miałem Cie VANOS pytac czy byś mi to zrobił bo sam chciałem ale widze ze bedzie z tym troche roboty,... i kompletowania.. VANOS jestes mi w stanie dokładnie powiedzieć co potrzebuje?bo jak rozumie narazie z marszu hipotetyzowałes?! Zostawił bym automat gdyby to było np. 2.5 ale na 1.8 to sie tym nie za ciekawie jeżdzi.. pozdrawiam


Jak tylko na jedynce nie ciągnie to pewno się ślizga a moim zdaniem to wina tarczek, jak na jeden bieg to myśle że w okolicach 500zł powinieneś się zmieścić. Hm tak myśle.
  
 
Cytat:
Mogę przywieść Ci skrzynie z niemiec wtedy sprzedaż automata i przywiozę Ci 325 w manualu obaj będziemy zadowoleni


hehe sam sobie tez moge przywiesc.... ale o to chodzi ze moje autko jest w stanie idelanym, sprzedam i co za niego dostane 4tys? i co z tym zrobie? waciki sobie kupie?

Cytat:
Jak tylko na jedynce nie ciągnie to pewno się ślizga a moim zdaniem to wina tarczek, jak na jeden bieg to myśle że w okolicach 500zł powinieneś się zmieścić. Hm tak myśle.



i znowu a buhehe niestety Aldik to jest E 30 a nie np. E38 i w moim przypadku bardziej opłaca mi sie wymienić na manuala (300 skrzynia + 200robota)niż dawac za naprawe automata którego nie lubie lub zmiana na "nowy" automat którego nie lubie za powiedzmy 350zł... który moze i prawdopodobnie byłby w gorszym stanie od mojego..

Jak bedzie jakis spot na sląsku i fajnie jak bby był do 3 tyg to podjade i moze byś sie Aldik przejechał stwierdził byś czy to zeczywiści tarczki.. czy to porostu tak jeździ

pzdr


[ wiadomość edytowana przez: mibhell dnia 2005-06-08 17:32:35 ]
  
 
Cytat:
2005-06-08 17:31:12, mibhell pisze:
i znowu a buhehe niestety Aldik to jest E 30 a nie np. E38 i w moim przypadku bardziej opłaca mi sie wymienić na manuala (300 skrzynia + 200robota)niż dawac za naprawe automata którego nie lubie lub zmiana na "nowy" automat którego nie lubie za powiedzmy 350zł... który moze i prawdopodobnie byłby w gorszym stanie od mojego.. Jak bedzie jakis spot na sląsku i fajnie jak bby był do 3 tyg to podjade i moze byś sie Aldik przejechał stwierdził byś czy to zeczywiści tarczki.. czy to porostu tak jeździ pzdr [ wiadomość edytowana przez: mibhell dnia 2005-06-08 17:32:35 ]


Spoko, Spot ma byc 3 lipca - przynajmniej tak myśle - więc sie przejade a ponieważ miałem już doczynienia z 318 więc chyba będę miał porównanie.
  
 
tia tylko to troche komplikuje bo po 25 to ja moge być juz za daleko o kilka tyś Km żeby podjechac na spot....;(
  
 
Witam co do tej skrzyni w automacie to mam niezłe doświadczenie, 3 razy naprawiałem w 528 z 88r. Ja zaproponowałbym ci wymiane od razu na manual ja popełniłem błąd i naprawiałem automata który 3 razy przemielił tarcze. Aldik same tarcze nie wystarczy wymienić ja tak zrobiłem i cały czas się paliły bo trzeba wymienić wszystkie uszczelniacze,symeringi ponieważ jak się tego nie wymieni to one z upływem czasu twardnieją i dupa blada. najtańszy komplet uszczelniaczy jaki znalazłem to ok.700zł + tarcze po 30 zł i robocizna i nadal będzie automat. Nailepiej od razu wstaw manuala, musisz na pewno wymienić wał założyć pedał w środku przerabiać środek najlepiej załatw sobie jakąś rozbitą na częsci bo tak to kupe kasy wydasz jak będziesz pojedyńczo wymieniał, zawsze czegoś będzie brakowało, jak zdecydujesz się naprawiać automata to moge ci dać namiary na tanie i dobre tarcze i gościa który naprawia ale to straszne pieniądze. Pozdrawiam
  
 
Dzieki. Jak juz sie pewnie zdąxyłes zorientowac to czuje niechac do automata na tym silniku wiec nawet sie za niego nie mysle zabierac

Musze tylko znalesc kogos kto powie co dokładnie trzeba podmienic... a najlepiej tkto taki cos robił...

pzdr
  
 
Cytat:
Musze tylko znalesc kogos kto powie co dokładnie trzeba podmienic... a najlepiej tkto taki cos robił...


Mam takiego kolesia co kocha grzebać w BMW. Teraz jest w Austrii ale w sobotę wraca. Jak chcesz to mogę Ci na niego namiar podać. Dodam, że jest to zaufany człowiek, który mi od 6 lat wykonuje wszelkie naprawy. Począwszy od wymiany klocków po remont kapitalny... I wiem, że już przynajmniej dwa razy manuala wkładał w miejsce automata.
  
 
I jeszcze jedno. NAjprawdopodobniej miałby wszystkie części jakie byłyby Ci potrzebne.
  
 
nio ba to namiary smiało na priwa mozna najlepiej mail etc..
Tylką skąd jest ten koles z Bełchatowa? gdzie jest Bełchatów.. tia sprawdzic..
pzdr
  
 
witam!!! zawsze wymienia się gumy na tłokach w skrzyniach automatycznych bo jakaś była przyczyna zgolenia tarczek plus inne uszczelniacze a w sumie taką skrzynie trzeba rozebrać na drobne elementy i dokładnie oglądać wszystko ja też mam w tym doświadczenie naprawiam takie skrzynie tylko Amerykańskie
  
 
Cytat:
2005-06-03 23:38:39, mibhell pisze:
Co zrobic z automatem w 1.8 który nawet na wcisniętym kickdownie startuje z 2tys ! Są momenty ze czekam i czekam np. żeby sie właczyć w rondo bo sie najnormalniej boje wkręcac, do tego stopnia to nie chce jechac!!! Co zrobic żeby tym normalnie startowac?? bo teraz to jest tragedia!! (próbowałem wielu rzeczy...wciskanie hamulca etc..) A tak BTW to nie ma ktoś może skrzyni manualnej do 1.8 w dobrym stanie? lub/i nie chce sie zamienić/sprzedac?! bo to chyba jedyne wyjście w mojej sytuacji... Nio i jeszcze to spalanie przy tym moim malenkim 1.8.... eee pozdrawiam



Pytania:
1. Czy masz gaz ?
2. Czy regulowałeś kick-down ?

pozdr
Mariusz
e34 525i touring
  
 
Tiia mam gaz ale na paliwie sprawdzałem jest to samo!!!!
Czy przez regulacje kick down-u masz na mysli skracanie wydłuzanie ciegna ??(bo to chyba jedyne ciegno i jedyna mozliwosc regulacji...)

Bo jesli tak to nie robiłem tego ze wzgledu na to że w tej chwili zmienia na wyzszy(bez wcisnietego kicka) przy 2500obr/min i mi to pasuje..nie pasuje mi ze jak wcisne kicka to ciagnie tylko do 4500, a nie np. do 5500!! bo trace najwyzszy moment!!!

Za jakies propozycje , rozwiazania był bym bardzo wdzieczny!!

pzdr