Audi A6 a wypalanie gniazd zaworowych

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Konkretnie A6 2,4 v6 1998, czy występuje problem wypalania gniazd zaworowych przy pracy z instalacją sekwencyjną, może ktoś coś słyszał.
Nie chciałbym ukatrupić tego silnika, a niestety wcześniej w Jeep'ie 5,2 v8 1995 zawory nie wytrzymały.
  
 
Witam.
Te samochody tolerują gaz więc można zakładać tym bardziej jeśli to będzie sekwencja lub 5 generacji wtrysk gazu ciekłego.
Jeep także nie powinien mieć problemów chyba,że jeździł na ubogiej mieszance.
  
 
>Jeep także nie powinien mieć problemów chyba,że jeździł na ubogiej mieszance.

Faktycznie w Jeep'ie były problemy z ubogą mieszanką z powodu zastosowania reduktora za małej wydajności, chociaż był to reduktor "największy" z oferty BRC.
Dziękuje z to info o Audi.
  
 
trzeba załozyć lubryfikator ze specjalnym płynem i uzupełniac go co jakiś czas
  
 
Jezeli instalacja bedzie dobrze zestrojona to lubryfikacja zaworow bedzie zbednym kosztem.
  
 
Założyłem instalację sekwencyjnego wtrysku gazu, narazie prawie wszystko OK. Rozmawiałem z innym właścicielem Audi A6 2,4 z sekwencyjnym wtryskiem, przejechał 100 kkm, zero brania oleju, zero dymienia.

[ wiadomość edytowana przez: fioletowy3 dnia 2005-07-23 23:23:36 ]