| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Roli666 Bestyja Cz-wa | 2005-07-16 05:19:42 Jezeli wytne tą część zakreśloną na czarno i mocowanie głowicy przeniose na dolne żeberka (część zakreślona na czerwono ), ale wcześniej zaspawam przerwy między nimi tak żeby sie nie poddawały przy dokrecaniu to czy jest szansa że szczelność bedzie ok i że tak głowica mi sie nie połamie i nie powygina podcas eksploatacji gdy wszystko nabierze temperatury ???? Thx.
Fotka głowicy [ wiadomość edytowana przez: Roli666 dnia 2005-07-16 06:19:57 ] |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2005-07-16 07:38:22 widze ze chcesz wspawac dwa oddzielne kanały dolotowe pod jaki gaźnik?
nie wiem czy ktos Ci powie czy to wytrzyma... zrób przykrec i jezdzij to sie dowiesz ![]() |
Roli666 Bestyja Cz-wa | 2005-07-16 08:16:03 Chce zrobić kolektory pod solexa
[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-07-16 10:04:39 ] |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-07-16 09:03:53 Moim zdaniem zapomnij;/ Gdybyś dokładnie przyjrzał się to byś widział, że u góry płyta alu to prawie 10mm do tego konstrukcja wzmacniająca i podpierająca ją. Na dole masz trzy zeberka o grubości około 3mm bez wzmocnień. Szkoda pracy.....No chyba, że na półkę...... |
pawu81 F&F Sympatyk Byl Fiat 126p Gdynia | 2005-07-18 08:50:03
Ja bym sie nie zgodzil, przynajmniej polowicznie. Jesli by wykonac dolot od razu ze wzmocnieniem to spokojnie daloby rade. Fotka wloskiego patentu: ![]() |
Roli666 Bestyja Cz-wa | 2005-07-18 19:07:52 Właśnie tej fotki szukałem i dokładnie tak mam zamiar rozwiązać prowadzenie kanałów dolotowych w mojej głowicy |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-07-18 22:48:48 Taki układ to co innego;] |
mwarchalowski BMW 316ti / Polonez ... Wrocław / Zakopane / Żywiec | 2005-07-20 08:00:08 A gdzie można kupić taki włoski patent ?? Zna ktoś, jakiej dokładniejsze parametry?? |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-07-20 09:45:43 |
Roli666 Bestyja Cz-wa | 2005-07-20 14:26:07 Ja to widze w ten sposób że wystarczyło by wyfrezować odpowiednie miejsca pod kanały dolotowe, wspawać kawałki rur aluminiowych oraz zakończyć to kolankami i odpowiednimi wyprofilowanymi płaskimi odcinkami blach aluminiowych pod montaż gaźnika.
To tylko teoria, a znając życie to na 10000% wszystko to sie skomplikuje
Oczywiście bez wzmocnienia całej konstrukcji by sie nie obeszło!! [ wiadomość edytowana przez: Roli666 dnia 2005-07-20 14:27:14 ] |
mwarchalowski BMW 316ti / Polonez ... Wrocław / Zakopane / Żywiec | 2005-07-20 14:39:15 Tzn., że nikt w klubie jeszcze tego nie robił??
P.S A samemu i tak nie zamierzałem tego spawać. |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-07-20 14:52:20 A nie lepiej Panda + kolektor? Te wloskie wydumki powstaly na skutek pewnych przepisow w sporcie. |
owz F&F Sympatyk sejo/passat Poznań/Skórzewo | 2005-07-20 14:54:41
zwykłą głowicę łatwiej dostać a kupić głowe od Pandy to się trzeba troszkę naszukać ![]() |
mwarchalowski BMW 316ti / Polonez ... Wrocław / Zakopane / Żywiec | 2005-07-20 15:02:35 E no zrozumcie ja nie chce stworzyć bolidu, a pozostawić wszystko tak, jak było w epoce i nie mam zamiaru czynić żadnych krzyżówek. Wiem, że jest trochę z tym zabawy, ale wiele do stracenia nie mam. Nie uda się trudno, na złomie też coś dostane . Ponad to spodobały mi się „przekrojone” głowicę. Ponadto, zawsze w ten sposób można się czegoś nauczyć. |
Roli666 Bestyja Cz-wa | 2005-07-20 15:21:59
Chętnie bym kupił, ale niestety nie ma kogoś kto chciałby taki element sprzedać |