Turbina do Accenta 1,3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiecie może czy bedzie pasowała turbina od S-coupe do Accenta 1,3 97. ??
  
 
pasowac to będzie na pewno ale radze tobie dobrze poszukac,u zywając opcji szukaj bo ju ,z było o tym pisane
nie wiem czy to ma sens bo tak naprawdę to wyjdzie bardzo drogo naprawdę,
przedewszystkimw jakim stanie masz silnik,nie chodzi mi o wyglad z zewnątzr tylko czy patrzył tobie ktos chociażby przy zdjętej głowicy,
nie radzilby m tego podłanczc u pana henka w garażu bo może da radę
ale kompa albo się zmieni albo przeprogramuję albo,
lbo..
silnik normalnego scoupe i uturbionego rózni się od siebie i to moim zdaniem znacznie,
złociutki o tym wie najlepiej i co do scoupe z turbo chyba nie ma osoby co by sie lepiej na tym znala ostatnio mało go na forum

,jak uturbiać to w profesjonlnej firmie i niekoiecznie garettem t 15 bo tojest tak naprawdę mała turbinka, jak chcesz uturbiac n/a to wez cos większego.
z tym pytaniem nie najlepiej trafiłes ja ze swojej strony pisałem juz kiedyś czym sie różni wię szukaj
a tak naprawde chyba lepiej będzie jak podtlenek założysz nie myslałeś o tym
  
 
Nie o podtlenku nie myslałem ale nawet nie chciałbym zakładać bo nie chce silnika zarąbac a o turbince mysle Faktycznie musze podjechać do mechanika niech oceni stan silnik. Dziex
  
 
dajesz swapa na 2.0 16v ..potem mysl o turbo
  
 
Ja tez snuje pomysl z turbina w ACC. Pasowac to ci nawet bedzie T4 czy k04 kwestia montazu. Chodzi o to ile ty chcesz wyciagnac z silnika? I przy jakich obrotach. Czy chcesz autko do dragu ze moc zaczyna sie od 5 tysi w ogre czy zwawe i zywe auto co od 3,5-4 zacznie reagowac. W Acc wszytko jest problematyczne :/. Seryjny przeplywomierz sie nie wyrobi prawdopodobnie i seryjny komp. Trzeba sie bawic z SMT6 albo innym StandAllonem. Do tego dochodzi problem z olejem. Jest go bardzo malo (3 litry) szybko sie bedzie przegrzewal, trzeba by domontowac chlodnice. Z scoupe to flansza kolektora z mocowaniem turbiny mogla by pasowac. To by ulatwialo sprawe wyspawywania nowego kolektora pod turbo, a jak wiadomo to tez sa koszta. No i sama kwestia mocy. Acc ma sprezanie na poziomie 9:1 jakos ciut wiecej. Nie zaladujemy przy tym za wiele. ), 0,6 bara to juz aboslutny max. Zreszta watpie zeby ten silnik na seryjnych komponentach zniosl wiecej niz 120 kucyków. Dochodzi jeszcze problem slabiutkich sprzegiel. O ile polosie wytrzymaja to ze zalozmy ze 128 zrobimy 190-200nm, o tyle sprzeglo nie :/. Trzeba by dorbierac albo z mocniejszej wersji scoupe, albo exedy lub w hardkorowej opcji spiek.


[ wiadomość edytowana przez: PioMan dnia 2005-08-13 17:16:38 ]
  
 
a jestes pewiem że sprzegło z scoupe jest inne, i to spręzanie , napewno 9:1????
  
 
Cytat:
2005-08-12 10:10:15, doogas pisze:
dajesz swapa na 2.0 16v ..potem mysl o turbo



amen
  
 
tak apropo żyrafy sinik 1.3 g4eh ma map sensor nie przepływke