Gażnik i cieknący olej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich!!
1.Mam taki problem, otóż nie moge w swoim facie 125 zubozyc w zaden sposób mieszanki.Plywak nie jest dziurawy, zawor iglicowy jest nowy i szczelny.Dysze wolnych obrotow I przelotu zalozylem 40 , glowne to 12o na I i 150 na II przelot.Regulacja skladu mieszanki nie przynosi zbytnich rezultatów.Z tlumnika kopci na czarno i duzo pali.Gaznik 34 DCHD-16.Silnik ma prawqie 10 tys przebiegu po remoncie.Poziom paliwa w komoze plywakowej ustawilem na 6 mm, ustawialem tez na 8,5 i wogole nie bylo zmiany w dynamice samochody.Wyglada to tak jakbym mial stale ten sam poziom paliwa.
Pomóżcie!!
2.W Polonezie natomiast olej mi cieknie z obszaru pomiedzy skrzynia a silnikiem.Wyciagnolem wiec skrzynie.Skrzynia okazala sie byc w 100% szczelna.Niewiele myslac wymienilem simerng na wale korbowym, uszczelniacz i uszczelke pod obudowa simeringu.Po zlozeniu nadala jest wyciek.Nie chce mi sie robic tego 2 raz tzn. wyciagac silnik.Mysle wiec o jakims dodatku uszczelniajacym dolewnym do oleju ale takim aby silnika nie posuc.
Prosze pomóżcie!
Pozdrawiam!
  
 
Cytat:
glowne to 120 na I i 150 na II przelot.Regulacja skladu mieszanki nie przynosi zbytnich rezultatów.Z tlumnika kopci na czarno i duzo pali.



Popatrz na pogrubione fragmenty a będziesz miał odpowiedź czemu nie możesz zubożyc... zwłaszcza jeśli dysze powietrza zostawiłeś seryjne.. (dla ścisłości - fabryczne dysze paliwa to jeśli mnie pamięć nie myli 117 i 140)
  
 
a w Poldku nie podcieka Ci z miski olejowej na skrzynię? U mnie tak było, że pęd powietrza rzucał olej z silnika na skrzynię
  
 
Tak olej pewnie scieka z miski na skrzynie ale z ktorego miejsca.To jest gdzies pod kolem zamachowym.Ale jak sciagalem kolo i wymienialem simering to nic tam nie bylo widac.Dla pewnosci wymylem to benzyna ekstrakcyjna i pomalowalem farba.Miska jest sucha a olej kapie z tej oslony metalowej. Co najlepiej dolec do oleju aby to zatamowac??

Co do dysz to sa mniejsze niz powinny byc.Jest to gaznik 34 DCHD-16
i normalnie powinny byc tam 125 na I przelot i 155 na II przelot.
Wiec co robic??