| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Lukasz128 F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 128 3p Tarnowskie Góry | 2005-06-26 00:52:31 witam
temat byl juz poruszany kiedys na forum, ale chyba stanelo na tym, ze nie da sie tego zrobic KLIK na moje oko jest to zrobione na oryginalnych tarczach i zaciskach. Pytanie tylko jakie sa za i przeciw wedlug was, chetnie zamontuje tarczowki mysle, ze napewno w jakis sposob poprawia skutecznosc dzialania calego ukladu. ![]() |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-06-28 10:09:38 Ja bym sie bardziej skupil na przodzie - tyl hamuje max. w 30% i po ustawieniu tak zeby nie blokowalo tylu, bedzie hamowac niewiele lepiej. Ja bym proponowal Uno Turbo na przod a na tyl szczeki ferodo + nowe bebny. Chyba ze ktos lubi majsterkowac to moze tarcze na tyl zakladac dla wlasnej satysfakcji. Tarcza ma oczywiscie zalety - lepiej sie chlodzi i mozna reczny hydrauliczny zrobic profi na drugim zacisku. Ale na codzien nie odczuje sie tych zalet Na bebnach zwykly reczny mozna zrobic "na zylete", na tarczach zawsze sa problemy z recznym na linke. |
jar128 F&F Sympatyk ![]() Gdańsk | 2005-06-28 18:08:25 a więc tarcza z tyłu :
dla wyczynu lub dla zabawy i na pewno nie na zime . |
Lukasz128 F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 128 3p Tarnowskie Góry | 2005-06-30 18:05:06 Myslalem nad zalozeniem zaciskow z golfa II 1.8 gt, problemem bedzie tylko dopasowanie jakis fiatowskich tarcz pod te zaciski, jak bede mial czas zobacze dokladnie jak to wyglada w golfie znajomy ma, plus tego jest taki ze reczny zrobiony jest na lince wiec nie trzeba kombinowac z hydralicznym ![]() |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2005-06-30 18:11:50 Ale piszesz o tylnych zaciskach? Bo w DF/Polonez tez jest reczny na lince, problem w tym ze taki reczny zawsze szybko traci swoja sprawnosc, nie tylko w DF ale tez np. 205 GTi - taki urok tarczy i zaciskow. Podejrzewam ze w Golfie nie bedzie lepiej... |
dejta F&F Sympatyk Galant GTZ Rzeszów | 2005-06-30 18:41:27 staropolska legenda powiada, ze da sie zrobic wszystko, procz zjedzenia wiorów i wysrania deski tudziez trzasniecia drzwiami obrotowymi.
A tak poza tym to chyba ta cala zabawa z tarczowkami nie ma sensu. lepiej zaiwestowac w lepszy zawias i przednie hamulce |
DominikWrc Łódź | 2005-07-01 15:38:32 http://www.mirafiori.com/~courtney/128/tech/tilton_prop_valve.html
o tu jest to o tym regulatorze |
jar128 F&F Sympatyk ![]() Gdańsk | 2005-07-24 17:43:21 ">
można |
Lukasz128 F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 128 3p Tarnowskie Góry | 2005-07-24 18:30:09 jak bede mial czas to wezme sie za ta przerobke i zdam relacje. Aha rzeby nie zaczynac nowego tematu do oryginalnego reduktora sily hamowania idzie przewod, pewnie ma tam byc +12, problem w tym ze w moim przewodzie nie ma ani napiecia ani masy. teraz nie wiem czy podlaczyc pod niego napiecie czy co z nim zrobic ![]() |
mar125 (M) Furious Moderator ![]() 124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2005-07-24 18:31:45
no zgadza sie,hamował całkiem przyzwoicie .tyle że dodatkowo nie było korektora tyłu,więc tył "brał" nieco mocniej niż zwykle...----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego" P.U.H. MARAKANT Transport samochodów / pomoc drogowa Poliwęglan do rajdówek |