Błąd 93

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam i moze sie powtorze ale probuje przeszukac forum i mam probelm z wyszukiwarka, albo z firewallem u nas na serwerze, ale do sprawy, komputer pokazuje mi blad 93 - wyczytalem ze to blad czujnika chalotronowego - o co w tym chodzi? co to za czujnik? czy moze to miec cos wpsolnego z tym ze mi czasem po odpaleniu nie dziala obrotomierz? pozdr i dzieki za pomoc
  
 
Ludziska o co chodzi z tym czujnikiem? jest wogole w omesi?
  
 
Tak sobie teoretyzuję...

93 Czujnik Halla - zbyt niskie napięcie - czyli zwarcie

Ma coś wspólnego z zapłonem

O tym drobiazgu co nieco na forum www.elektroda.pl

A ogólnie to zapytaj wuja guugla - "czujnik Halla Omega" - poszperaj trochę
  
 
To jest prawdopodobnie czujnik obrotow na walku rozrzadu.
Byc moze z niego idzie sygnal tez do obrotomierza.
W V6 jest on z przodu (od chlonicy) przy pokrywie walkow rozrzadu.
  
 
ja mialem ten czujnik zwalony czyli czujnik polozenia walków rozrządu i auto chodzilo w trybie awarjnym nie chcialo sie wkrecac ponad 4,5 tys. Dzieki jednemu klubowiczowi Dzieki Ci DARKU, zamowilem ten czujnik na necie cena 100 zl, i jest super. Chyba ze silniki 20 i 30 maja inne kody bledow
  
 
Nie chcąc zaczynać nowego postu chciałbym się dowiedzieć co znaczy "błąd 37"? Wyskoczyło mi to g... a nie mogę rozgryść co to takiego

W oryginale brzmi to tak :

37 - FAUL CODE LIGHT ( voltage low)

POMOCY !!!!!

NIE ZNAM ANGIELSKIEGO !!!!!

Dodam że chodzi o silnik 2,5 td
WIELKIE DZIĘKI
  
 
Nikt nie zna angielskiego ???
  
 
A teraz w imieniu kolegi pytam o kody
19
92
95
ma takie samo autko jak ja i szczeże to za skur....a nie wiem jakie to błędy(usterki)
Jeżeli któryś z szacownych LOBowiczów mógłby mi podrzucić wszystkie objaśnienia kodów TYLKO do dieselka to będę NIEMIŁOSIERNIE WDZIĘCZNY
P.S. Dla mnie tych objaśnień jest za dużo i K....A nie kumam co do czego
  
 
ehhhhhhh chłopaki

Kody usterek


dział DUPERELKI





[ wiadomość edytowana przez: Cleber dnia 2005-08-12 14:45:31 ]
  
 
HHHHAAAAA!!!!
ale kodu "37" NIE MA

p.s. Dzięki jak cholera!!!!
  
 
PRZEPRASZAM !!!!
N I E D O C Z Y T A Ł E M ! ! ! ! !

JEST !!! HURA !!!

  
 
Ej kolego nie ma
a wiesz dlaczego? bo masz diesla hehehhe

te kody tylko się wtrysku benzyny tyczą.
  
 
No dobrze, dołacze się do postu w kwesti czujnika Halla.
Jeśli pamięć mnie nie myli jest to czujnik półprzewodnikowy reagujący na pole magnetyczne, czyli współpracuje z magnesem.
Ale gdzie u licha w Twoim silniku siedzi taki czujnik to niemam pojęcia. W astrach był w szybkościomierzu sterowany linką, ale oma nie posiada linki. A może do kompa nie dochdzi info o prędkości pojazdu i dlatego masz taki komunikat
  
 
Ten czujnik znajduje się w tylnej części silnika a jest "impulsowany" przez koło zamachowe na którym znajdują się specjalne (ciężko to nazwać) "dziobki".
  
 
Cytat:
2005-08-11 18:23:58, taxikrzysiek pisze:
Nie chcąc zaczynać nowego postu chciałbym się dowiedzieć co znaczy "błąd 37"? Wyskoczyło mi to g... a nie mogę rozgryść co to takiego W oryginale brzmi to tak : 37 - FAUL CODE LIGHT ( voltage low) POMOCY !!!!! NIE ZNAM ANGIELSKIEGO !!!!! Dodam że chodzi o silnik 2,5 td WIELKIE DZIĘKI



błąd 37 -samo diagnostyka silnika-zbyt niskie napięcie (u mnie ponoć chodzi o to że, po przełączeniu na gaz odłączony jest check, co powoduje zapisywanie w kompie kodu 37