Gaśnie na zimnym silniku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zauważyłem że od jakiegos czasu jak zapale essine ( na zimnym silniku) to chodzi nie równo, traci obroty i gaśnie. Jak załapie temperatury to wszystko jest ok. Co to może być, może silniczek krokowy. Escort 1.6 16 V ZETA without lpg
  
 
Mam to samo, ale dopiero ucze sie esiego wiec nie wiem w czym problem
  
 
Cytat:
2005-07-23 23:14:56, mativ8 pisze:
Zauważyłem że od jakiegos czasu jak zapale essine ( na zimnym silniku) to chodzi nie równo, traci obroty i gaśnie. Jak załapie temperatury to wszystko jest ok. Co to może być, może silniczek krokowy. Escort 1.6 16 V ZETA without lpg


może silniczek krokowy, a może mnóstwo innych spraw...też kiedyś z tym walczyłem ale dałem sobie spokój..samo przeszlo..do dzisiaj nie wiem co to
  
 
Na początek wymień czujnik temperaty i powinno pomuc
  
 
Dokładnie czujnik temp. cieczy chłodzącej do komputera, a nie do wskaźnika
  
 
a gdzie jest ten czujnik temperatury ?
  
 
W obudowie termostatu.
  
 
Czy mowa tu o termistorze?
  
 
Możemy nazwać to termistorem, naturalnie rezystancja tego czujnika jest zależna od temperatury.
  
 
oki sprawdze dzisiaj, a czy można w jakis sposób ocenic jego uszkodzenie ?
  
 
Daj znac jak Ci poszło bo mam identyczny problem a co mechanik to inna diagnoza
  
 
Najdziwniejsze to że ta przypadłość występuje tylko czasami. Np. dzisiaj było wszystko w porządku. Sam nie wiem co o tym myśleć
  
 
Sprawdźcie rurke odpowietrzania skrzyni, ale nie ta "fajke" tylko ta która jest połaczona z kolektorem ssącym. Jest ona tam zagieta pod katem 90st. i na tym zagieciu parcieje: potrafi sie zacisnąć i/lub puszcza świeże powietrze.
  
 
hmm nie wiem o która rurke chodzi
  
 
O rurkę dochodzącą do kolektora ssącego. Od pokrywy zaworów. Ale Sławko, jako lepszy specjalista, dokładniej to wytłumaczy.
  
 
Cytat:
2005-07-26 18:38:17, mativ8 pisze:
hmm nie wiem o która rurke chodzi

jesli wiesz gdzie jest ta "fajka" gumowa z zaworkiem odpowietrzania to i dąc po tej fajce wejdziesz pod obudowe termostatu przejdziesz na rurke stalową a później znów na rurke gumową i dojdziesz aż do kolektora ssącego. I o ta rurke mi chodzi.



[ wiadomość edytowana przez: Slawko dnia 2005-07-26 18:50:20 ]
  
 
Że tak powiem, w rzeczy samej. Ale ja już no word. Czas na mądrzejszych.
  
 
Cytat:
2005-07-26 18:43:49, WilK pisze:
O rurkę dochodzącą do kolektora ssącego. Od pokrywy zaworów. Ale Sławko, jako lepszy specjalista, dokładniej to wytłumaczy.

Nie Wilku, nie o ta rurke mi chodzi. Ta o której piszesz łaczy pokrywe(dekiel) zaworów z obudową filtra powietrza, a mnie chodzi o ta co wcześniej opisałem.
  
 
Mea culpa i niedopatrzenie. Starzeję się widać, czas na emeryturę...
  
 
Cytat:
2005-07-26 18:38:17, mativ8 pisze:
hmm nie wiem o która rurke chodzi



Hmm... ja tez nie wiem ktora to rurka, moze ktos by zaznaczyl na zdjeciu silnika np. czerwonym kolorem ta rureczke (o ile ja widac).

Tu link do zdjecia:
fotka silnika