Prośba o pomoc użytkowników Omegi MV6 z instalacją Prins

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
3 miesiące temu założyłem instalację Prinsa do Omegi MV6. Niestety nie jest tak słodko jak to reklamowano. Mam następujące problemy:
1. Automatyczne przełączanie się na benzynę po wejściu na wyższe (3,5-4 tys) obroty i wciśnięciu sprzęgła lub odpuszczenie gazu. Do gazu wraca dopiero po odłączeniu zasilania instalacji.
2. Gaśnięcie przy gwałtownym hamowaniu.
3. Bardzo słabo się zbiera w zakresie małych prędkości obrotowych (1500-2000).
Już chyba 4 albo 5 razy byłem w serwisie. Wymieniali mi nawet reduktor i dalej to samo.
Czy przy zakładaniu takiej instalacji konieczna jest ingerencja w dolot? Czy wpływ może mieć zaślepiony zawór recyrkulacji spalin?
  
 
hmm trudno powiedziec ale moze doprowadzenie gazu do reduktora zrobili ci na przewodzie fi 6 a powinno byc fi 8 i przez to moze spadac cisnienie na listwie i przelacza na benz!moze reduktor sie ochladza i to tez moze miec wplyw na przelaczenie sie na benz. pomecz ich troche bo wkoncu zaplaciles za ta instalke! moze nawet niech ci podlaza druga centrale sterujaca! pozdro
  
 
Cytat:
2005-07-27 11:23:54, PawelD pisze:
1. Automatyczne przełączanie się na benzynę po wejściu na wyższe (3,5-4 tys) obroty i wciśnięciu sprzęgła lub odpuszczenie gazu. Do gazu wraca dopiero po odłączeniu zasilania instalacji.


MV6 ma duże zapotrzebowanie na paliwo przy dociśnięciu. Przyczyną przełączenia na benzyną może być niedostateczna ilość gazu dochodzącą do reduktora - np przez przygięcie rurki od zbiornika.

Jako szybkie rozwiązanie (zanim znajdą właściwą przyczynę) poproś o wgranie nowego softu do sterownika - umożliwia ręczny powrót do gazu po automatycznym przełączeniu.

PRINS Robert
  
 
Witam.
Mam pytanie jaki kolor maja wtryskiwacze i w którym miejscu są

zamontowane dysze gazowe.

  
 
Wtryskiwacze są czarne (jakieś japońskie). Co do dysz to niestety nie wiem. Dziękuję za dotychczasową pomoc.

Paweł


[ wiadomość edytowana przez: PawelD dnia 2005-08-24 08:25:20 ]