Liczniki przebiegu wysiadły

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak niektórzy wiedzą małem awarię elektryczną wskaźników, klimy, nawiewu. Przyczyną był przetarty kabelek w klimie.
Po naprawie przestały mi chodzić liczniki przebiegu, dzienny i całkowity.
Czy ktoś ma pomysła, co może być przyczyną
  
 
No chyba jedynie wypadła linka, bo przecież nie ma innej opcji, chyba że ktoś dłubał przy zębatkach od licznika...
  
 
Miałem podobny przypadek gdy zerowałem licznik dzienny podczas jazdy. Potem musiałem kilkukrotnie na postoju naciskać na "zerownik" przejechać kilka km i znów ponaciskać. Po którymś razie pomogło.
Może pomoże?
Krzyś W.
  
 
Cytat:
No chyba jedynie wypadła linka

Znajdź tą linkę w B a jesteś gość , jak nie wiecie chłopaki to po co pitolić głupoty
ps.: troszkę się zdenerwowałem, szukałem czegoś w archiwum i wysypało mi z 50 postów z czego 45 nic nie pomaga atylko zabiera czas...
  
 
Cytat:
2005-07-03 21:48:14, zabojad pisze:
No chyba jedynie wypadła linka, bo przecież nie ma innej opcji, chyba że ktoś dłubał przy zębatkach od licznika...



Ludzie!
Skrzynka piwa dla, tego który znajdzie w mojej omie linkę od napędu w/w !
Albo niech stracę! Niech będą trzy kraty browaru .
Kurna, ludziska! Wiem, że chcecie pomóc, ale zastanówcie sie co piszecie

[ wiadomość edytowana przez: kuba dnia 2005-07-04 11:00:37 ]
  
 
to ja nie wiem, zawsze myślałem że jak jest licznik nie elektroniczny, to zawsze linka go napędza, która idzie ze skrzyni, widać myliłem się...
  
 
Przypominam sobie, że całkiem niedawno temu, ktoś z kolegów opisywał taki problem, pamiętam, że napęd szybkościomierza pochodzi z kompa ABS-u, pisał też coś o instalacji obsługującej ten układ. Za cholerę jednak nie pamiętam kto to był, ani tytułu postu.
Może Nixon coś wie więcej o tym?
  
 
Cytat:
2005-07-04 11:03:16, JanuszGnitecki pisze:
Może Nixon coś wie więcej o tym?


To nie byłem ja. Ani nie mam zielonego pojęcia. Zawsze mi się wydawało, że impulsator siedzi przy skrzyni.

pozdr, Robert

PS: Zatrzymanie licznika dziennego kiedyś mi się przydarzyło, ale lekkie POCIĄGNIĘCIE za przycisk kasacyjny załatwiło sprawę. AFAIR główny chodził.
  
 
Jeśli pamięć mnie nie myli to ja o tym pisałem. Informacja o prędkości pochodzi właśnie z ABS-u. Na piastach i przegubach( z tyłu dla ścisłości i niewtajemniczonych) mamy "zębatki" ABS i właśnie z nich nasze omcie B więdzą ile pędzą po drożach i bezdrożach .

Z modułu ABS idzie drucik, sztuk 1 na deseczkę gdzie specjalny silniczek ( spewnością krokowy - nie mylić z regulatorem wolnych obrotów ) napedza szybkościomierz i liczniki .

Jeśli nie działa szybkościomierz i licznik kilometrów to szukaj owego drucika

Owy drucik biegnie jeszcze do:
-koputera pokładowego
-koputera silnika ECU
-radia
-szyberdachu
To chyba tyle
  
 
Witam.
Miałem to samo i tu jest opisane:

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=85799&c=0&f=9

Dużo cennych wskazówek udzielił kolega "MCZ", a w ASO powie-
dzieli mi, że się ząbki wyłamały, idioci!

Jeśli jeszcze coś to pytaj.
Pozdr.
  
 
Witam.
Miałem to samo i tu jest opisane:

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=85799&c=0&f=9

Dużo cennych wskazówek udzielił kolega "MCZ", a w ASO powie-
dzieli mi, że się ząbki wyłamały, idioci!

Jeśli jeszcze coś to pytaj.
Pozdr.
  
 
Cytat:
2005-07-04 17:43:40, Zjak pisze:
Witam. Miałem to samo i tu jest opisane: http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=85799&c=0&f=9



Coś mi się pochrzaniło lub nie potrafię.

To jest opisane na str.14, "wymieniłem zegary i to samo" 16.03.05.

Przepraszam za utrudnienia.
  
 
Wielkie dzięki Panowie za zaangażowanie.
Martwi mnie tylko jedna rzecz. W opisywanym przez Was wypadku nie działał również prędkościomierz. U mnie wszystkie zegarki pracują normalnie a nie działają liczniki przebiegu: główny i dzienny. A z tego co piszecie (mowa tutaj o tajemniczym kabelku) jest zależność między prędkościomierzem a licznikami przebiegu.
Więc jeśli było by coś nie w porządku z abeesem tudzież innymi kabelkami, to nie działałby również prędkościomierz. A niestety działa. Chyba że jest jakieś "rozgałęzienie"
Rozbieram licznik na części. Jeszcze raz go sprawdzę pod względem mechanicznym.
A jak to nie pomoże, to idąc za radą Janusza Gniteckiego wybebeszę z licznika swoją C i podepnę do B w celu sprawdzenia. Przynajmniej wtedy będę wiedział czy to licznik, czy coś "głębiej".
I tutaj się rodzi pytanie. Czy licznik od benzynki będzie kompatybilny z dieselkiem?

[ wiadomość edytowana przez: kuba dnia 2005-07-04 19:41:24 ]
  
 
Melduję, że liczniki już "wsiadły"!
W sobotę jednak źle patrzyłem. Po prosty się przycięły. Tyle że teraz licznik wygląda jak po "cofce". Cóś mam mało delikatne rączki
Dziękuję wszystkim za pomoc
  
 
Witam.
U mnie nie działały prędkość i km, czyli ten sam zegar.
Natomiast zegary mam od diesla i to chyba nie ma znaczenia, tylko
w odpowiednie otwory trzeba żaróweczki wstawić.
Pozdr.
  
 
Kuba, może opiszesz jak cofnąć licznik?
  
 
Cytat:
2005-07-04 23:02:08, maxkorzen pisze:
Kuba, może opiszesz jak cofnąć licznik?


Zgrywusek, kurna Olek
  
 
Mam licznik bez obrotomierza a chce zamontować z obrotomierzem czy trzeba jeszcze coś dodatkowo aby działał,czy kostki będą pasowały itd... Może ktoś przekładał???


[ wiadomość edytowana przez: Andrzej-Hary dnia 2005-07-31 11:19:17 ]
  
 
Po pierwsze bylo trzeba szukac nawet sam o tym pisalem.
Po drugie abys mial zachete do szukania powiem ze sie da a jak -to znajdz odpowiedni post.
Pozdr.