Kolejny raz pompa paliwowa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam pytanie jaki moze byc efekt uboczny zamontowania pompy paliwowej z innej wersji silnika? Ja mam G4CR DOHC a moge zamontowac z silnika G4GR DOHC, G4GF DOHC, G4GM DOHC. Dodam ze z wygladu pompy sa identyczne podejrzewam ze inna bedzie wydajnosc pompy. I glownie cena 50% taniej niz dedykowana do tego silnika
Hyundai Elantra 1,6 DOHC '92

[ wiadomość edytowana przez: luk_sw dnia 2005-07-31 14:19:34 ]
  
 
jezeli wydajnosc pompy bedzie ciut wieksza, to zaden ?

najwyzej przez listwe bedzie sie przelewac wiecej benzynki, bo cisnienia wtrysku i tak pilnuje korektor na tejże listwie

imho - jezeli tamte silniki sa o podobnej mocy, albo mocniejsze, to klasc i sie nie zastanawiac.
  
 
spotkalem ofertę sprzedaży takiej pompy z opisem że pasuje do wszyskich silników od 1,6 do 2,0 16v wydaje się więc że będzie pasować -zgadzam się z argumentem kolegi MateuszaCCS że to w końcu wtryskiwacze pilnują ilości paliwa w mieszance ,byle pompa dawała nieco większe ciśnienie będzie ok....
  
 
pompa wytwarza okreslone cisnienie w ukladzie zasilania i zostaje odlaczona, gdy cisnienie spadnie jest ponownie wlaczana, mozesz to sprawdzic wlaczajac zaplon,ale nie odpalajac silnika,chwile popracuje i sie wylaczy,wiec moim zdaniem troche wieksza wydajnosc pompy nie przeszkadza w zamontowaniu jej
powodzenia
  
 
No wlasnie tak sie zastanawiam bo w opisie jest cytuje:"

ACCENT 1.3I, 1.5I, G4EAY 99R.-, G4EH 94R.-, G4EBY 99R.-, G4EK 94R.-
EXCEL 1.3I, 1.5I, 1.5I 16V, G4EH, G4EK, G4FK DOHC,
LANTRA, LANTRA GT, LANTRA KOMBI 1.6I 16V, 1.8I 16V, 2.0I 16V, G4GR DOHC, G4GF DOHC, G4GM DOHC.

I tu własnie jest problem bo dzwonilem w sprawie tej pompy czy podejdzie do mojego modelu i wyraznie mi powiedzieli ze w katalogu jest inna pompa do mojego autka i nie gwarantuja ze bedzie wszystko ok. I tu wlasnie zwracam sie o pomoc do was moze ktos robil taki manewr jak ja chce zrobic albo dysponuje jakimis blizszymi danymi na temat tych pomp wydajnosci czy jakies inne dane?? Bo sami przyznacie ze skoro roznica wynosi ponad 50% na cenie to musi byc czyms spowodowana. Chociaz z drugiej strony czasen sie spotykam ze roznica miedzy Lantra a Elantra na pewnych czesciach wynosi 30% taniej na korzysc Lantry ale o ponad 50% to jeszcze sie nie spotkalem.

Z gory wielkie dzieki za zainteresowanie i mam nadziej ze ktos mi pomoze bo robi sie troche uciazliwe jezdzenie na samym gazie, wskaznik poziomu gazu jest jak kazdy wie jest raczej malo dokladny a wolalbym nie zostac na trasie bez gazu i pompy paliwowej bo w kanisterku gazu nie doniose
  
 
jak dla mnie kolesie się zabezpieczają na wypadek jak coś będzie nie halo...a wygląda to tak, ze na 99% bedzie pasowało.
  
 
Skoro tak twierdzisz to zamowie ta pompe niech sie dzieje co chce A jak sadzisz czym jest spowodowana taka wysoka cena? Podam ceny: pompa oryginal dedykowana do mojego silnika ok 450zl a ta tansza tez oryginal ale do innych silnikow ok. 220zl Jak dla mnie to cos mi to podejrzanie wyglada.