Szukam głośników i radia, ale jakich i gdzie najlepiej??

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Poszukuje jakiegoś radia i głosników na przód i tył. Siana jak zwykle nie za wiele. Na radio myslałem przeznaczyc 300-400, na głosniki po 200 na przod i po 200 na tył... Z przodu myslałem, zeby wstawić midbasy z wiekszym nastawieniem na srednie tony + tweetery na przednie słupki połaczone za pomocą zwrotnic. Polecali mi zestaw GMs: http://allegro.pl/show_item.php?item=57355068 Na tył chce same midbasy, ale z tyłu to już z wiekszym nastawieniem na Bas i polecili mi Phonocar'y : http://allegro.pl/show_item.php?item=57656082 . Nie znam się totalnie na car-audio, dlatego pytam... Co do radia, to myslałem nad Clarion'em 6675 i 3675 ( ten drugi o wiele tańszy - duża różnica w jakości dzwięku jest miedzy nimi? ) Te mi polecili i są to zwykłe radia na CD, wyczytałem też o Kenwoodzie KDC-M4524 - w okolicach 400 go dostanę i jest już na MP3 więc miło, ale jakość generowanego dzwięku będzie wyższa niż owych Clarion'ów? Najlepsze to chyba są Alpinki, ale drogie i o nich nic kompletnie nie wiem O JVC wiem jeszcze mniej, niż o Alpinach wiec... Poradzcie, bo radio to najwazniejsze, a zalezy mi najbardziej na czystym dzwieku, mniej na basie, choc wiadomo, tego brakowac nie może... Dla większości z was bas bez suba i wzmaka nie istnieje ale ja myslę, że da rade coś skołowac nawet beż tych komponentów. Może całkowicie inne rozwiązanie byście proponowali, inne głośniki, inaczej ułożone itd. Czekam na wszelkie sugestie. Pozdrawiam

A jakie masz miejsce na te głośniki z przodu i z tyłu (13 cm , 16 cm)? A o tył to chodzi Ci o drzwi czy o tylną półke ?

Ja mam u siebie:

Radio Pioneer 4700MP (na Allegro około 470 zł)
Przód GMS 7502 (na Allegro 50 zł)
Tył (półka) Magnat Ultra 690 (na Allegro 169 ale ja kupilem w MediaMarkcie za 139)

Myślę że by Ci starczyło funduszy