Ford Escort MkI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiecie moze gdzie mozna dostac i ile moze kosztowac Escort mkI?
Zastanawiam sie nad nabyciem jakiegos oldtimera i wydaje mi sie, ze Escort to jedyny mozliwy wybor
  
 
Ciężko coś znalezsc w końcu to juz rodzynki
  
 
Stronka o odnowie mk I
www.capri.pl/page/41ab775474bd0
  
 
www.mobile.de
Mają sąsiedzi kilka sztuk.
  
 
U niemrów brat kupił mkI za 2600 joro. Silnik 2,0RS, kubełki, elektryka, skóra, alu 17, poszerzony. Właśnie zakłada klimę. Stan blach niezły, ale lakiernik będzie miał co robić

Wygląd mniej więcej:


Niestety jeździ dalej za granicą...

Niemniej na allegro widziałem swego czasu chyba ze 2 sztuki, w stanie krytycznym, ale poszły po chyba cóś ze 4 tyśki za sztukę
  
 
Kilka ciekawych sztuk
  
 
Cytat:
2005-08-09 11:29:46, Podola pisze:
Kilka ciekawych sztuk



Cos nie dzial ten link, ale i tak cos tam znalazlem
Niestety z niemiec sprowadzic autko bedzie problem, no i bedzie to kosztowne Ale mam przynajmniej jakis punkt wyjscia

Dzieki
  
 
ten jest ładny

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=59165252
i jeszcze jeden

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=59095069

a Tu piekne MK1 za darmoche

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=60079648

[ wiadomość edytowana przez: DamianS dnia 2005-08-09 13:05:04 ]
  
 
Hmmm faktycznie nie działa a przed wysłanie sprawdzałem no ale trudno, grunt że znalazłeś. Autko pikne i musi kosztować bo to naprawdę okaz dla pasjonatów. Mam nadzieję że Ci się uda i będzie wiecej takich cacek na chodzie
Pozdrawiam.
  
 
surec ten którego pogazałeś to mk2
ogolnie z takimi youngtimerami (bo essi to nie oldtimer) niejest tak różowo te auta wymagają w 98% powaznego remontu blacharskiego oraz mechanicznego chyba ze chcemy jeźdizc czymś co tylko sprawia pozory że jest "ładne" blacharke i lakier jeżeli auto niejest w bardzo złym stanie zrobimy za okło 5 tys w miare dobrym zakładzie
mechanika to juz są ogromne koszta niestety większość starych fordów jak i pozostałym youngtimerow w naszym kraju są zrobione tragiczne właściciele móią ze wyremontowali wszystko że auto jest w idealnym stanie w najlepszym przypadku większosć części zaadaptowali od żuka nysy poloneza malucha ...
pisze to z własnego doświadczenia bo z klasykami mam już długo w swoim krotkim życiu do czynienia pozdro
  
 
Zdaje sobie sprawe, ze koszt zakupu autka to dopiero wierzcholek gory lodowej. Moj plan jest taki:

1. czytac literature i ogladac bryczki
2. czytac literature i ogladac bryczki
3. czytac literature i ogladac bryczki

jak juz bede "teoretycznym specem" to

4. Przekonac Zone
5. znalezc garaz (autko raczej dlugo postoi)
6. Przekonac Zone
7. Zakupic autko

8. Znalezc dalsza kase
9. Przekonac Zone
10. Zakupic czesci/wyremontowac czesc autka
11. goto 8, az do wyremontowania autka

Zonaci pewnie zrozumieja ten proces
  
 
pisze tak bo wielu kupowała auta myśląc o efekcie finalnym niebacząc że jest wiele spraw podrodze i auta były niszczone :/
jak chcesz nabrać wiedze teoretyczną i poznać rady jak i opinie ludzi z sporym doświadczeniem to polecam strone www.capri.pl pozdro i życze wytrwałości
  
 
Cytat:
2005-08-09 19:46:24, noxx pisze:
pisze tak bo wielu kupowała auta myśląc o efekcie finalnym niebacząc że jest wiele spraw podrodze i auta były niszczone :/ jak chcesz nabrać wiedze teoretyczną i poznać rady jak i opinie ludzi z sporym doświadczeniem to polecam strone www.capri.pl pozdro i życze wytrwałości



Dzieki, ta stronka jest rzeczywiscie git! Wbrew nazwie dotyczy nie tylko Forda Capri, ale takze Essiego mkI i II i kilka innych modeli Forda - na prawde super