| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-08-01 11:28:17 witam!
problem jest taki: glowica pojechana 2,5mm, na miedzi... i cieknie spod oslon pop... tzn..skracałem je o 3mm, sposób z mufkami fi22.. pojezdziłem dwa dni cieknie masakra poprostu.. sciagnałem obudowe termostatu i wyraznie leci z dołu spod uszczelek.. wyglada na to ze sie nie scisneły..? aha..uszczelki kupiłem takie czerwone (takie byly w sklepie)..? moze to ich wina..? jade teraz po osłony bede skracał jeszcze raz... skrócic w takim razie o 2mm??? |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-08-01 15:12:56 zoltar podajze pisał ze miał skrocone 4mm a glowica pojechana 3,2mm...
wiec jak ja mam 2,5 to skrociłem 3, wydawało sie ze siedza ok.. czyli musze skracac jeszzce raz...chcialem kupic nowe oslony.. ale w 2 sklepach nie mieli..a w jednym mi powiedział 13zł/szt.. na szrocie tez nie maja..grrrrr.... kpl osłon w "normalnym" sklepie kosztuje ok 15zł.. czy ktos moze mi takie oslony kupic..., oczywiscie zapłace.. ewentualnie ktos ma skrocone o 2mm ..? |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-08-01 15:33:16 ja sie znowu powtorze ze mam 4,5mm a oslon nawet nie dotykalem, zero wyciekow. |
Yankee F&F MEMBER This Is Fluffy He Is The Destroyer Of Worlds. | 2005-08-01 16:35:58 true ja mam glowice 3mm i tez nie tykalem oslon i jest suchutko...... |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-08-01 17:53:49 a ja sie tez powtóze...
kazdy maluch jest inny... mi juz przy glowicy -2mm ciekło. |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-08-01 19:51:49 no to znaczy ze przyczyna nie lezy w dlugosci oslon i tyle na ten temat. |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-08-01 21:03:32
moze mam ci zdjecie zrobic niedowiarku? |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-08-01 21:46:02 jakby co, rurki skracamy zawsze o 1mm wiecej niz jest plan glowicy (uwzgledniajac to ze miedziana uszczelka jest 2x ciensza od serii) |
eLMo126 SC Radom | 2005-08-01 22:26:46 u mnie glowica -3mm, oslonki nie ruszane - suchutko silikon czyni cuda |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-08-01 22:52:45
prosze bardzo. Zdejmij najlepiej oblachowanie prawe i zobacz czy czasem nie masz luku w glowicy ;] poza tym to nie chodzi o to zeby sie klocic bo kazda czesc w maluchu jest inna hehe, ale mozesz zawsze zmierzyc kompresje i jak masz zdrowie pierscienie i dobre zawory to powinienes miec ok 14-15, masz tyle? |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-08-01 23:12:47 no to bierz lupe i szukaj wyciekow:
![]() |
bizer_trikolor F&F Wolny Słuchacz :) DrutKar 652 Toruń | 2005-08-02 00:17:52 ale krzych00, silnik to sie czyści od czasu do czasu a nie błotem zarzygany fleja jesteś
a ja mam głowe -3,2 i osłonki -2mm i tez mam sucho a głowa na miedzi siedzi. dziwne te maluchy są bo kazdy ma inaczej i kazdy ma git |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-08-02 08:37:02 ty, ale ja wierze ze Ci nie cieknie, ale po tych zdjeciach jestem sklonny uwierzyc ze masz glowice seryjna widzialem juz wiele glowic i zawsze przy nieskroconych oslonach gumki po prostu wybaluszaja oczy a u Ciebie jak w serii a gdzie pol centymetra ucieklo? a o zdjecia to chodzilo mi o fote z drugiej strony zeby bylo widac jak Ci glowice wygielo
pokaz jeszcze od strony gwizdkow, ile zjechalo Ci gwint? [ wiadomość edytowana przez: wojtas7 dnia 2005-08-02 12:03:18 ] |
WOYTAZ 126elx Mysłowice | 2005-08-02 11:35:33 moze kolega krzych00 ma przefrezowane ciut otwory w głowicy i w bloku i dlatego oslony sa seryjne...? |
Krzyh00 F&F Sympatyk low not slow -------------- | 2005-08-02 12:40:22 moze jeszcze rozbiore silnik zeby ci fotki porobic wiem jak wygladaja uszczelniacze na serii, to ze miales jakiegos skladaka na rzemiośle to nie moja wina, glowica ma u mnie 84mm + miedziana, uszczelniacze sa konkretnie zmiazdzone ale nic nie cieknie i glowka jest dobrze dociagnieta i rowno. poza tym mam w glowicy oslony spasowane do glowicy (rozklepane po obwodzie) moze dlatego mam sucho. |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-08-02 13:44:19 Krzycho a na czym polega patent na rozplaszczeniu oslon? Moze tu tkwi sekret
Nie chodzi o moje rzemioslo czy fabryka, ale wez na chlopski rozum ze przykrecasz glowice nagle pol centymetra nizej, to jakim cudem oczekujesz ze ta roznica zniknie? ze zdjec nie widac zeby uszczelniacze wybaluszyly sie. Jesli ich nie obcinales na pol to jestem pewien ze nie masz 4.5mm nizej glowicy, bo to niemozliwe. Mierzenie wysokosci glowicy to tez jest los, niemiarodajne. Prosze podaj stopien kompresji na obu garnkach przy otwartej przeputsnicy jak silnik w miare cieply. Prosze zrob fote, jak masz mozliwosc, gwizdka. pozdrawiam |
DrDeath 126p Bulowice | 2005-08-02 15:35:02 Ja popieram Krzych00 bo ja mam u siebie plan 5 mm i osłony nie tkniete i nic nie cieknie. A po co stoipien kompresji to nie wiem bo zalezy to od wałka.
A z głowicami jest tak ze one nie sa dokładne obrabiane bo jak u siebie robiłem inna 3,5 mm to juz ciekło jak choloera bo miardzyło i rozrywało gumki wiec nie zawsze wymiary sa stałe i w jednej głoicy i bloku bedzie tak a w innej inaczej |
wojtas7 F&F Wolny Słuchacz :) suzuki swift gti Wrocław | 2005-08-02 17:32:38 uwazasz ze walek rozrzadu ma wiekszy wplyw na kompresje niz pojemnosci komory spalania?
tak mowicie 5mm itd, najpierw zmierzcie kompresje, a jeszcze wczesniej nalej wody ze strzykawki z apteki po 80gr i ile wejdzie w komore spalania. przy 7mm jest to ok 19ccm. |