WYSOKA TEMEPERATURA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam przeglądałem forum i nie znalazłem nic co by mi w tym temacie przypasowało Proszę o wyrozumiałość dla mnie gdyż jestem bardzo świeżym klubowiczem, w moim autku 1,5 Benzyna i Gaz mam problem z temperaturką mianowicie podchodzi bardzo wysoko poza połowę znacznika potem spada do połowy i znów w górę i tak różnie Gdy dojeżdzam do swiateł temperaturka opada a gdy ruszam rośnieznowu Wymieniłem uszczelkę pod głowicą było Niewiele lepiej a uszczelka była uszkodzona Przez parę tys. km było prawie dobrze potem termostat również niewielka poprawa i jakiś czas potem pogorszyło się W związku z tym mam pytanie co to Jest do cholery i jak sietego pozbyć czy sonda lambda ma pośredni wpływ na ten objaw? - zaznaczam że jest uszkodzona w pewnym stopniu(autko spala 10 l/100 pomieście Pb a gazu 11,,, ) pomocy!!!!!!!
  
 
Jeśli wymieniłeś uszczelkę pod głowicą i termostat, to pozostał już tylko układ chlodzenia - może zamulona albo cieknąca chłodnica, może niewydajna pompa czynnika chłodniczego...
  
 
Ok. Więc tak mam cieknącą chłodnicę ale płyn mam na poziomie takim jak trzeba ponieważ cały czas to kontroluję Jeżeli mówisz żę pompa to jeszcze tak możę i być ale objaw jest naprawdę dziwny czemu na postoju temperatura spada a podczas jazdy rośnie (pompy nie słyszę więc muśże do niej siedostać i sprawdzić ją metodą pomiaru ) Co do uszczelki pod głowicą to wykonanie robocizny mam duże zastrzeżenia nie było szlifu głowicy Tyle siedowiedziałem od mechanika Jak mogę sprawdzicuszczelkę nie ingerując w nią Zaznaczam żę w wodzie chłodzącej nie ma na ściankach zbiorniczka osadu a w oleju w silniku brak nawet kropli wody (na bagnecie).
  
 
chwila moment..ale powiedz dokladnie co z tym wskaznikiem temp..czy spada do srodkowego poziomu czy permanentnie utrzymuje sie sporo ponad polowa? jesli spada to wszystko jest wg mnie ok..problem jest wtedy kiedy wskazowka pokazuje wysoka temp i nie chce z niej zejsc u mnie jest tak ze temp utrzymuje sie na srodkowym poziomie ale zdarzaja sie wachniecia tak do 3/4 przez chwile..wtedy dziala termostat i koryguje ten stan
  
 
Więc wskaźnik paliwa spada do Połowy ale głównie sobie właśnie tak wchodzi do 3/4 tych i spada Ale podczas jazdy utrzymuje się grubo ponad połową a przy np dojeździe do swiateł kiedy zwalniam i wrzucam na luz wtedy spada do połowy i po mieście tak wkółko kiedyś miałem tak żę temperaturka była stabilna i była prawie na połowie (tak jak być winno ) a od długiego czasu tak sobie bez przerwy wchodzi w góręi w dół dziśwymieniam sonde lamda - bo przychodzi błąd z kompa o jej ubogiej mieszance co sprawia r ónież to że mam ewidentnie słabsze autko cóż zapóźno sieza to biore Acha i jest jakaś TZW. Krzywka do zaworów samoregulujących?? (objaw Zaczyna chodzić jak diesel -brak oleju, olej jest w normie)
  
 
Cytat:
...zance co sprawia r ónież to że mam ewidentnie słabsze autko cóż zapóźno sieza to biore Acha i jest jakaś TZW. Krzywka do zaworów samoregulujących?? (objaw Zaczyna chodzić jak diesel -brak oleju, olej jest w normie)



Probowales zalozyc magnetyzer, moze pomoze?

A powaznie - chlopie - DO SERWISU jazda, chcesz
zakatowac auto?

q
  
 
Dzięki panowie wszystko gra ) wczoraj wymienilem sondę lambda i dziwnie temperaturka się ustatkowala kupilem jakąś za 120 zl nie pisze na niej jaka to firma jest tej samej dlugości co poprzednia ale jakaś objętościowo sam trzon pomiarowy ma chudszy nie wiem czy to ma znaczenie. Znacznie się poprawilo temperaturka nie plywa a w miarę sie ustatkowala stuki z zaworków niestety delikatnie slychać a mialem jeszcze zapach po ostrzejszej jeździe jak bym siarę wsadzi do tlumika po wymianie lambdy ustaly objawy.Autko jest dynamiczniejsze ale to chyba jeszcze nie tak jak powinno być.
  
 
Zapach siary, to był spalający się katalizator (z powodu za bogatej mieszanki).

Zamontowałeś lambdę, mieszanka wróciła do normy, więc i fetor ustał.

Zbyt wysoka temperatura też mogła być następstwem zbyt bogatej mieszanki.