Różnice pomiedzy 899 a 903?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A wiec tam mam pytanie czy do dołu silnika 899 da sie założyć osprzet od 903 tzn głowice gaźnik napęd aparatu zapłonowego, mimośród pompy paliwa. Podobno w bloku 899 jest zaślepka na aparat ale niewiem. Pytanie dla znawców tematu i czym dokładnei różni sie 899 skokiem wału? czy to ma prawo działać?
  
 
z tego co moge ci powiedziec to tloki sa na pewno takie same.przy remoncie mojego 903 wlasnie gosciu dawal mi wsio od 899.walek niby siue tam rozni - dokladnie niewiem czym, ale pewnie tylko kwestia jakies krzywki dla osprzetu wtrysku. z tego co wiem to bloki sa te same (wykorzystywano sprzet z lat 70 tych do produkcji 899). co do aparatu - z zdjec jakie ogladalem faktycznie niewidzialem tam miejsca na aparat, moze by sie wypowiedzili ci co maja 899. pompa z tego co mi mowil koles w sklepie jhest w sumie tez taka sama.
  
 
ja sie dopytywałem o różnice w tych silnikach
powiedziano mi ze różnica była tylko na papierze, zeby płacić mniejsze opłaty jakieśtam
ja mam w 127 wpisane w kwity 899, a mówią mi wszyscy ze to 903
sam już nie wiem
  
 
Walek pewnie nie ma slimaka napedu aparatu zaplonowego.
  
 
Cytat:
Walek pewnie nie ma slimaka napedu aparatu zaplonowego.



Musi mieć bo czym by była napedzana pompa oleju. Walek rózni sie fazami na tym od 903 powinien lepiej iść. a co do skoku to sam niewiem te 4cm3 jesli wogle to jest faktyczne to chyba jest niezauwazalne najwyzej kompresja spadnie o te dziesietne mpa. pompą wody paliwa oleju sobie poradze bo to praktycznie to samo tylko osłone łąncucha rozrządu trza wymienić i założyć ten mimośród (tak teoretyzuje) czyli pozostaje tylko miejsce na aparat jesli tam jest fatyczniue zaslepiony otór to można założyć naped od 903 bo głowica już podejdzie regulacje zaworów też zwykłe bo tych hydro nielubie, jedyne co jest fajne w 899 poza wtryskiem którego nieużyje to napinacz łańcucha i przebieg 40tyś no i rocznik 99
  
 
a cena jaka?
  
 
tloki te same praktycznie wal troche inny ale mozna stosowac wymiennie. roznia sie glowica. Wiem ze nie ma otworu na aparat i to chyba moze byc problem.
  
 
Cytat:
2005-06-11 10:38:49, 5n4k3 pisze:
tloki te same praktycznie wal troche inny ale mozna stosowac wymiennie. roznia sie glowica. Wiem ze nie ma otworu na aparat i to chyba moze byc problem.


Ale tu chodzi zeby zalozyc glowice z 903 do 899 a nie na odwrot
  
 
koszt silnika to 200 przebieg ok 40tyś przecież pisałem ze zakładam kompletny mój osprzet bo sam wtrysk to 600. Teraz chodzi mi już tylko po głowie ten naped aparatu, ale standardowo jak zwykle bede to musiał sam obejzec i dopasować...

Cytat:
tloki te same praktycznie wal troche inny ale mozna stosowac wymiennie.



Wał troche inny? skoro bedzie mniejszy skok to musiałby być blok niższy wiec już nic nie kumam zeby niebyło jak założe moją głowe to mi komprecha spadnie do 8.
  
 
Blok jest taki sam poprostu jest inna wysokosc tlokow od sworznia,ja mam dol od 899 a gora 903 czyli glowica aparat i reszta ,od walka rozrzadu napedzany jest jeszce jeden waleczek ktory napedza z dolu pompe oleju a z gory aparat ,a w 899 ten waleczek wyglada tak ze nie ma mozliwosci napedu aparatu ,wiec trzeba miec poprostu ten waleczek ze starej 903 i da rade....!!!
  
 
to jak z tym otworem na aparat? mas zjakas fote? jest to zaslepione czy jak?
  
 
K_24 Dzieks to chciałem usłyszeć a nie jakieś gdybanie może to a może tamto.. P.s Ładne mocowanie silnika jak u mnie i wysoko ci poszedł nie za wysoko? wodzik w skrzyni dobrze działa? i bardzo sympatyczny wydech jakoś policzony pod ten motor czy tak żeby fajnie wyglądało bo efekt zajebisty. pozdro i THX.
  
 
to wiecej niebedziemy gdybac jak zalozysz jakis nowy topic
  
 
da sie... dół 899 osprzet od 903. Przez ostatnie 48 godzin nonstop do spółki z Portosem (tak tak można na nim polegać - nigdy sie nie zawiodlem) rzeźbiliśmy moj silnik i chodzi. Jak juz bede na chodzie to napisze wiecej co i jak...
pzd c.
  
 
Cytat:
to wiecej niebedziemy gdybac jak zalozysz jakis nowy topic




O Pan obrażalski sie znalazł
  
 
Cytat:
2005-06-12 23:41:54, qdlaty pisze:
da sie... dół 899 osprzet od 903. Przez ostatnie 48 godzin nonstop do spółki z Portosem (tak tak można na nim polegać - nigdy sie nie zawiodlem) rzeźbiliśmy moj silnik i chodzi. Jak juz bede na chodzie to napisze wiecej co i jak... pzd c.



to zamiast tokiemu naprawiac szkody to ci rzeźbił silniczek. no no no.


Ruff - nieobrazalski
  
 
Cytat:
2005-06-13 08:00:15, Pat_kdb pisze:
to zamiast tokiemu naprawiac szkody to ci rzeźbił silniczek. no no no. Ruff - nieobrazalski


No raczej nie tokiemu
  
 
tfu Blue oni obaj mieli niebieskie furki
  
 
No to pogdybajmy jeszcze troche na temat wałka czym sie rózni czy nie lepiej na tym wyjde ja odrazu mój z 903 zasadze? Bo na Heinricha przyjdzie mi jeszcze troche poczekać...
  
 
no wlasnie pogdybajmy bo ja che od pavlusa pozniej wziac...