Pasek klinowy MK5 1,6EFi8V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakiej firmy najlepiej, i jak sie to robi, jak go napiąć, czy może dać do mechaniora itp, itd?
  
 
moze byc gates a robi sie to prosto:
odkrecasz srube na gorze alternatora, poluzowujesz sruby na dole alternatora i pasek jest luzny i daje sie zdjac
zakladasz drugi i naciagasz - ja uzywam do tego lapki wkladajac ja pomiedzy alternator i blok silnika i ciagne w strone pasa przedniego
dokrecam gorne mocowanie i potem te dolne i po sprawie
oczywiscie tak sie robi jak nie masz wspomagania
  
 
a jak mam wspomaganie?
  
 
to zakladasz klucz nr 15 i cidniesz nim w lewo luzujesz pasek w prawo naciaga sie juz sam powodzenia
  
 
To zakladasz klucz na nappinacz i ciagniesz - napinacz luzuje pasek i juz. Sciagasz pasek, zakladasz nowy, popuszczasz napinacz i jedziesz dalej...