MkIV a sonda lambda

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Proste banalne pytanko: czy XR3i z 87 ma sonde lambda?
  
 
Podaj na priv nr VIN, to sprawdzę.
  
 
WFOLXXGKALHL80114
  
 
Bo ogladalem ostatnio papiery z TUV z mojego escorta i tam sa wszystkie rzeczy opisane no i natknolem sie na taka rubryke jak lambda i odczyt 1.01 i sie troszke zdziwilem bo myslalem ze nie mam lambdy
  
 
a 1.01 to chyna nie dobry odczyt co?
  
 
Cytat:
2005-08-06 13:20:10, moteq pisze:
a 1.01 to chyna nie dobry odczyt co?

dlaczego tak twierdzisz?

Życze wszystkim takiego odczytu sondy. Sobie też
  
 
bo przeczytalem gdzies ze powinno byc do 0.9 i teras nie wiem...
  
 
Cytat:
2005-08-11 15:39:44, moteq pisze:
bo przeczytalem gdzies ze powinno byc do 0.9 i teras nie wiem...


Nie czytaj juz tam nic wiecej
  
 
moteq, tak na poważnie to prawdopodobnie a jak przeczytam jeszcze raz te posty , to na pewno pomyliłeś dwa pojecia.
Wskazania sondy lamda(powinny zawierac się pomiedzy 0.98 a 1.02) i są odczytywane m/innymi przez analizator spalin - to jedno.
Napiecia wytwarzane przez sonde lamda (przy sprawnej powinny zawierać się pomiedzy 0.2V(volta) a 0.8V-w praktyce zmieniaja się pomiedzy 0.1V a prawie 1V) i mierzone miernikiem napiecia tzw. voltomierzem-to drugie.

W dokumencie miałes podany odczyt z analizatora spalin, a czytałes o zmianach napięć.
  
 
Dokumety sa po niemiecku i pisze tylko ze odczyt. ale skoro mam sonde lambda to teras gdzie jest komputer? ja go nigdzie nie znalazem
  
 
105 konna wersja nie ma sondy. Co do tego odczytu - oznacza to, ze masz dobrze ustawiony wtrysk, bo wartosc lambda jest nawet gdy nie ma sondy, jest to po prostu stosunek mieszanki powietrze/paliwo. Odczytuje sie to analizatorem spalin

Kompa nie masz, masz K-Jetronic - mechaniczny wtrysk

Wersje 90 konne - KE-Jetronic z kompem i sterowaniem lambda - jest juz katalizator.
  
 
A ja nigdy nie napisałem , że ta sonda jest(nie znam tych silników, więc nawet nie wiedziałem)