Alternator - proszę o odpowiedź...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Padł mi alternator. W związku z tym mam do Was zapytanie... Poczekam też oczywiście na diagnozę i poradę mojego mechanika...

Czy lepiej kupić oryginalny, zamiennik czy regenerowany? A może mojego oddać do regeneracji?

Jakie mieliście przygody (o ile były) na alternatorach zamiennikach i na regenerowanych?

Pozdrawiam
  
 
  
 
Z tego co ostatnio rozmawiałem z elektrykiem przy okazji reanimacji mojego, to mówił że najlepiej kupić regenerowany, bo w dużej mierze to praktycznie nówki, które będą dłuuugo hulać. Poprostu mają wymienione podzespoły eksploatacyjne. Ale tanie nie są, przynajmniej te dobrze reanimowane.
  
 
Dzięki wielkie Wojo...
  
 
Jak mi pekla obudowa alternatora i sie rozlecial, zdecydowalem sie na uzywke. Okazalo sie, ze koszt zakupu, plus interwencja elektryka kosztowaly mnie w sumie 500zl. Gdybym zdecydowal sie wtedy na zakup nowego za 650zl i samodzielna wymiane mialbym teraz spokoj. A tak po przejechaniu 17 tys km od wymiany znowu pojawily sie problemy, zaczyna sie zarzyc kontrolka ladowania.
  
 
Poznań - używany Bosch (regenerowany z gwarancją) kosztuje 650 zł...
Dzięki darmcdoman
  
 
Niech elektryk określi uszkodzenie Twojego alternatora,bo może skończyła się szczotka lub się urwała,i koszt naprawy nie będzie drogi,w takim przypadku mija się z celem zakup nowego alternatora
  
 
Cytat:
2006-12-01 15:29:46, darmcdoman pisze:
Jak mi pekla obudowa alternatora i sie rozlecial, zdecydowalem sie na uzywke. Okazalo sie, ze koszt zakupu, plus interwencja elektryka kosztowaly mnie w sumie 500zl. Gdybym zdecydowal sie wtedy na zakup nowego za 650zl i samodzielna wymiane mialbym teraz spokoj. A tak po przejechaniu 17 tys km od wymiany znowu pojawily sie problemy, zaczyna sie zarzyc kontrolka ladowania.


łooooo to gdzie ty kupowałeś ten używany alternator? przecież tą cenne to by trzeba podzielić na pół, mogłeś sam pojechać na szrot o przełożyć sobie przecież to rapten zdjącie paska odkręcenie dwóch śrób i zdjęcie 3 lub dwuch przewodów zależnie od wersji, A potem zależnie czy masz napinać czy nie poskładac i założyć pasek, jak nie masz napinacz to naciągnąc pasek i skręcić.