MotoNews.pl
  

Kant XXI wieku :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pomysł na taki temat zaczerpnięty został w zasadzie z innego forum, ale mam nadzieję, że nikt się nie obrazi. Jestem po prostu ciekaw, co Wam przyjdzie do głów w tej materii.
Chodzi mianowicie o to, żeby stworzyć PF 125p MR 2005. Mile widziane są wszelkie VT, rysunki, itp..., a jak ktoś nie czuje się zbyt mocno w grafice, to niech po prostu pisze jak jego zdaniem powinna wyglądać reaktywacja Dużego Fiata. Mam nadzieję, że temat się spodoba.
Na zachętę załączam zdjęcie przygotowane jako żart primaaprilisow dla forum www.morski.org.pl

  
 
Ludzie !!!!! Co z Wami ??? Nikt nie chce reaktywować kanciatej legendy
  
 
Wg. Mnie powinien wyglądać tak jak wygląda standardowy klasyk, tylko, że powinien być szerszy, mieć większy rozstaw kół(zwłaszcza z tyłu) i mieć niezależne tylne zawieszenie. Do tego musiałby mieć wspomaganie kierowajki, porządne hamulce(plus rękaw hydraulik).

Hmm chyba troche nie na temat... Jeśli chodzi o wygląd, to mi podchodzi taki jak klasyczne kanty, tylko mógłby być cały szerszy o ładnych pare centów
  
 
Cytat:
2005-08-10 20:20:05, Royber pisze:
Do tego musiałby mieć wspomaganie kierowajki, porządne hamulce(plus rękaw hydraulik). Hmm chyba troche nie na temat...



Jak najbardziej na temat. Mechana też jest ważna. Na przykład jakby miał silnik z Chryslera 300C (tego ze zdjęcia)
  
 
jak dla mnie to "wystarczyłoby" "tylko" zrobić zabieg wszczepienia bebechów jakiegoś innego auta do skorupy 125p po odpowiednim przemodelowaniu jej, przykład - Wołga ze środkiem BMW 7... ale czy to dalej były kant? jak dla mnie to prawdziwy kwadraciok jest w stanie orginalnym
  
 
Silnik DOHC (niekoniecznie ten najpopularniejszy w kantach, może być z innej bajki) na wtrysku wielopunktowym, albo turbo diesel, niezależne zawieszenie z tyłu, przód na mc phersonach, poszerzone to oczywiście, wspomaganie, elektryka, porządnie wyprofilowane siedzenia, felgi stalowe poszerzane z chromowanymi dekielkami 15', abs, lekka szpera tak jak w BMW, przekładnia kierownicza oczywiście już nie ślimaczek większy rozstaw osi, bardziej nachylona przednia szyba, klamki skalpele 2005, czyli takie jak w alfach obecnie, nadkola bardziej napompowane, tylna klapa otwierana z pasem tylnym, zamocowana na teleskopach, lampy tylne w stylu klasyka, przód nieco opadający, powiedzmy w podobny wposób jak w BMW 5 tych starszych, zestaw chromów, znaczek oczywiście najpiękniejszy chromowany "polski fiat", deska rozdzielcza w stylu włocha, ale unowocześniona i dodane sporo chromowanych pierdółek.
Jak coś mi się jeszcze urodzi, to napiszę
  
 
Najlepiej niech nikt nie bierze sie za reaktywacje produkcji fiata 125p bo jeszcze wyjdzie z tego cos jak Junak milenium produkowany gdzies tam niewiadomo gdzie. Pewnie dostalby silnik 1,1 naped na przod i wygladalby jak mydlo. Juz lepiej by bylo gdyby ktos zajal sie produkcja specjalistycznych czesci. A to jakby juz wtedy wygladal i w co bylby wyposazony zalezaloby juz tylko od wlasciciela.