CO TO JEST ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam urwany jeden kabelek / są dwa / od tego czegoś,

nie wiem co to jest

na jednym zdjeciu jest powiekszenie ,a na drugim, brardziej ogólnym to cos jest koło parownika po jego prawej stronie
]zdjecie 1[/URL]
]zdjecie 2[/URL]
  
 
wiem , pytanie jest trudne bo zdjęć nie widac, zaraz poprawie
  
 
MI SIĘ ( ISO ) WYŚWIETLA !!!
- ????
  
 


teraz mała podpowiedź


]to coś
[/URL]]widok ogólny[/URL]
  
 
Zapalnik czasowy typ '94' Uzbrojony.
  
 
groźnie brzmi!!!

a do czego to


bo mam jeden kabel urwany, czerwony chyba ??

jak to jest potrzebne i czy szybko musze jechać na szrot
  
 
Cytat:
2005-08-12 21:02:55, PEST pisze:
groźnie brzmi!!! a do czego to bo mam jeden kabel urwany, czerwony chyba ?? ............


Jak czerwony to dobrze znaczy nieuzbrojony A widze , że niebieski jest OK.
  
 
To zawór kompensacyjny podciśnienia w reduktorze. I nie wiem, czy na szrocie dostaniesz.
  
 
a jakie mogą byc objawy że ten jeden kabelek dynda sobie,
i jak szybko musze naprawic ten " zapalnik "
  
 
W ogóle nie musisz naprawiać. Będzie tylko źle ustawiał (w pewnych granicach) skład mieszanki na gazie w zakresie średnich i wysokich obrotów.
  
 
eeeeeeeeeeeeeeeeee

no to trzeba coś z tym zrobić



pewnie jak znam siebie to nareperuje ten, chociaż bede musiał troche podłubać bo on ma te kabelki zatopione w obudowie,
ale jak te=rafie gdzieś na szrocie to niepogardze

stoi kikla essinek wiec pewnie trafie gdzieś

dzieki
  
 
Ale to nie jest wyposażenie Essiego, tylko instalki gazowej.
  
 
aaa

no to zmienia troche postać rzeczy

wiec nie ma co szukac tylko trzeba brac sie za reperacje

a ja myślałem że takie cos juz gdzieś widziałem

pewnie u takiego gościa co sprzedawał escorta

// a ja go później kupiłem
  
 
U gazowników czasem można takie manele dostać.
  
 
naprawiłem sobie sam

trozke podłubałem, zlutowałem, zalałem, podpiołem i chodzi, tzn chyba chodzi, bo nie wiedze różnicy

a

jest tam jeszcze jakaś regulacja,

od góry jak zdejme ten brązowy kapturek, wkłada sie tam klucz ampulowy, i kreci

kręciłem na biegu jałowym, ale nic sie nie działo [ chyba]

jak pisał Wilk, on odpowiada za skład mieszanki , ale dotyczy to obrotów średnich i wysokich

może mniej mi bedzie palił, to bym sie ucieszył
bo średni mam 12,10 z 7 miesięcy- jazda mieszana
zawsze mieszałem