Cłodzenie w Caro+ GSI

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam .
Na wstępie dodam ,że przeczytałem wszyskie posty dotyczące tego tematu, chodzi mi tylko polecenie mechanika z okolic Gliwic ,niemniej opiszę swój przypadek.
Ostatnio też dopadła mnie przypadłość układu chłodzenia.
Objawy:
- na wolnych obrotach w zbiorniczku wyrównawczym z dolnego węża wydostają się bańki gazu
- po dodaniu wejsciu silnika na wyższe obroty ilosc baniek się zwieksza
- na koreku wlewu oleju masło (na bagnecie olej czysty i płyn schłodzący czysty)
-na przewierczonym korku od zbiorniczka jeżdżę od 5 lat i było wszystko OK do tej pory ( otwór ok. 1 mm)
- odkręceniu korku płyn gwałtownie napływa do zbiornika
-po 1 dniu jazdy w znacznym stopniu płynu ubywa muszę go dolewać ok 0,25-0,4 litra
-po dłuższym postoju jeden garnek nie pali
- prawdopodobnie uszczelka do wymiany i głowica do planowania
- przy wyjęciu termostatu temperatura rosła gwałtownie do 120 stpni a wentylator nie uruchamiał się po założeniu termostatu sytuacja trochę wracałą do normy
W związku z tym pytanie gdzie w najbliższej okolicy lub w samych Gliwicach można znaleść dobrego i sprawdzonego mechanika.
I jeszcze jedno czy problem ciśnienie nie bedzie też związany z podgrzewaniem kanałów dolotowych pod wtryskiwacze tam jest trójnik z rurki dochodzącej do nagrzewnicy.Dodam jeszcze ,że przy uruchomieniu silnika temperatura rośnie do ok.100 st. i potem spada do 60 st. wymieniłem już trzy termostaty i dalej ten sam efekt oraz podczas jazdy miejskiej płyn osiąga bardzo wysoką temperatura pomimo włączonego wentylatora.Proszę o jakąś podpowiedź .
Pozdrawiam

Wymień uszczelkę pod głowicą. Po prosu.
A - i nie daj się zwieść że nie trzeba jej potem dociągać. Po 500km TRZEBA to zrobić. Głowicę mozęsz dla pewnosci lekko splanować. Tak byle sie zabieliła - jakieś 0.1mm

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."