| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-07-19 16:56:45 W miarę... to może być właśnie powód. Spróbuj szczotką drucianą przeczyścić prowadnice. Aha i jeszcze pompa - zawory zwrotne. |
kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2005-07-19 16:57:37 Jeśli grzeje się znacznie to nie minie Cię rozbiórka zacisku i przeczyszczenie wszystkiego (tłoczek itd) |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-07-19 16:59:52 I na koniec pasta ATE do zacisków. |
niesztof Ford Escort Opole | 2005-07-19 17:01:45 Ale jak pisze, tloczek chodzi lekko w obie strony, na prowadnicy sam zacisk takze, gdzeje sie nieznacznie jak napisalem, ale jednak bardziej niz prawa strona. Chyba dzisiaj to rozbiore i prowadnice klocka przeczyszcze... |
niesztof Ford Escort Opole | 2005-07-19 17:03:03 Zobacze jeszcze stan wytarcia klockow, bo jak wymienialem, to okazalo sie ze z lewej strony jeden klocek (ten od zewnetrznej) byl calkiem zjechany, drugi natomiast jeszcze mial pare milimetrow. Z prawej strony klocki byly tak samo starte. Co o tym sadzicie? |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-07-19 17:04:14 Przewody mało drożne I think. Stąd różnica. |
niesztof Ford Escort Opole | 2005-07-19 17:11:08 Ale dlaczego sadzisz ze to kwestia droznosci? Chyba to nie a specjalnie nic wspolnego z faktem, ze jeden klocek jest bardziej, a drugi mniej zjechany?
Z reszta zobaczymy dzisiaj. Tym bardziej ze do tej pory nic sie nie grzalo, a hamulce na przegladzie (jakies 2 tyg. temu) wyszly dobrze (rowno) |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-07-19 17:16:49 Różnica w klockach IMO bierze się z zatartego zacisku. Ale jak wiadomo - się nie znam. No może trochę. |
kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2005-07-19 17:25:01
Otóż to, nikt z nas sięnie zna dlatego strzelamy
Może przed wymianą nie zwróciłeś uwagi na to, że sięgrzeje ta strona, a poza tym na nowych klockach będzie to bardziej wuczuwalne (ewentualność zatartego zacisku) bo tłoczek chowa się głębiej i ma mniejszy ruch do pokonania, tak sobie gdybam ofcorsss... |
niesztof Ford Escort Opole | 2005-07-19 17:25:16 Wilku, nie przesadzaj, mialem cicha nadzieje, ze sie wtracisz w dyskusje. I nie pisz, ze sie nie znasz, bo wtedy odchodzi mi ochota o brania jakiegokolwiek narzedzia do reki.
Oczywiscie wiadomo, ze moznaby wymienic przewody, szczegolnie te elastycznie, ale objawy, o ktorych bylo sporo ostatnio, nie wystepuja u mnie. Mam podejzenie, ze ciezej chodzi klocek i pytam, czy jest to mozliwe. Moje doswiadczenie w tej kwestii to wymiana 3 kompletow klockow i jednogo tarcz... W kazdym razie dzieki za odpowiedzi |
kornat BMW e-39 530d Wrocław | 2005-07-19 17:26:54 Jak niżej ![]() |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-07-19 17:28:01 Niesztof, po pierwsze nie znam się.
A po drugie, sprawdź stan prowadnic. Lubią korodować. Dlatego też tak lubiłem "lotnicze hamowniki" w Wartburgu - czterotłoczkowe. Ostatnio przerabiałem stałe zaciski na tyle w moim. A jak są jakieś pytania, to na priv proszę. |
demon Escort 1.8 TD Rybnik | 2005-07-20 17:36:34 To ja sie tez podlacze z pytaniem.
Jaka, wedlug Was jest za duza temperatura? Tylne alumy maja temp. otoczenia, a po przejechaniu 70 km przednie maja ok 40-50 st. C (tak na oko cos jak temp zupy )
To juz wg Was duzo czy malo? Pozdrawiam Demon |
billy_z mk7 kombi Lodz | 2005-08-16 15:58:00 jesli jeszcze to tego posta zagladniesz - kup klocki MOTORCRAFTA - jezdzilem na 3 zamiennikach (LUCAS, jakies holenderskie, i polskie) i serce mie bolalo kiedy sprawdzalem temp. Wymienilem na MCRAFTY .... jak reka odjal |