MotoNews.pl
  

Zasilanie gaźnika elektryczna pompką

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam!!

ma ktoś pomysł jak rozwiazac problem redukcji wysokiego cisnienia wytwarzanego przezelektryczną pompkę lub "puszczenia bokiem" części zbytniego paliwa???

chodzi o gaznik polonezowski, powrotu aktualnie brak
  
 
wylącznik ciśnieniowy????
  
 
tzw zwężka ->
przewód dajesz od pompki do pewnego miejsca i zakładasz zwężke -> coś metalowego na węzyk z maą dziurką a za tym dalej szeroki węzyk.
np masz węzyk o średnicy 8mm
dajesz zwęzke do 2mm i za tym przewód fi 8mm

to są domowe sposoby ale skuteczne

  
 
a redukcja napiecia coby jej cisnienie zmniejszyc?
  
 
moznaby zrobic regulator napiecia.. ale czy pompka nie musi sie krecic z okreslona predkoscia (smarowanie)? Regulacja poprzez zmiane napiecia nie jest korzystna, zakres regulacji jest bardzo niski ( 10 procent chyba), zmniejsza sie przeciazalnosc etc.
nie lepiej poszukac mniej wydajnej pompki ?
  
 
a moze latwiej byloby znalezc gaznik z powrotem paliwa?

ale ja to sie nie znam...
  
 
chocby ch**j na chu***ju stanal to zaleje.


pewnie jest do zrobienia..jak wszystko...kwestia pieniedzy

[ wiadomość edytowana przez: stasiu dnia 2005-08-22 00:43:20 ]
  
 
Kwestia zbudowania odpowiedniego obwodu obiegu paliwa

O taki o

Patrz na drugi schemat. A trónik najlepiej podłączyc tak, zeby powrót do zbiornika "szedł" prosto, a na gaźniki bokiem. Dodatkowo filtr paliwa, przed pompą i przed gaźnikiem pomogą obnizyć lekko ciśnienie. Na powrót warto zastosowac przewód o większym przekroju niż na gaźnik.

Stasiu no i pokaż jak ten ch... na ch... staje


[ wiadomość edytowana przez: jose dnia 2005-08-22 10:32:38 ]
  
 
Wujek , wal do Bimbra , on ma u siebie w Kancie takową instalację z el. pompką paliwa , tylko sam nie wie od czego to jest... czy od Tico , lub cuś.... A instalacja u BodzioTa podobno dobrze się sprawuje , więc jest to też jakieś rozwiązanie... Gdzies mi się też obiło o uszy , że są takie el. pompki do silników gaźnikowych z mniejszym ciśnieniem... ale nie wiem czy to tak jest faktycznie...
Pozdro. Piotrek.
  
 
sa pompki specjalnie do silnikow zasilnych gaznikiem, ale tico ma mechaniczna pompke nie elektryczna. ja mam u siebie elektryczna z jakiejs lady bobdajze i tez niemam powrotow z gaznikow
  
 
Pompki do gaznikow robila np. firma Pierburg. Z monowtrysku tez sie nada tylko trzeba zrobic regulator cisnienia i powrot do zbiornika.
  
 
NIE WOLNO ZMNIEJSZAĆ prądu na pompce nie mozna zmniejszać jej obrotów SPALI sie jak nic kwestia dnia albo godizny -> bardziej sie nagrzewa a jeszcze mniej cieczy popmuje i nie ma jak sie chłodzic...
te schematy są dobre
zakup tez pompke od gaźnikowego VW golfa albo polo.
są dostępne...