Ustawienia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem ze swoja łada dzisiaj wymieniłem uszczelke pod głowica oraz wsadziłem nowy pasek rozrzadu i rolke napinacza.Po tym zabiegu łada wcale niechce zapalic.Wydaje mi sie ze dobrze poustawiałem koła od zapłonu zawory przeregulowałem a ona dalej nie chce zapalic.Prosze o pomoc gdyz samochód nie ma czasu na stanie w garazu
  
 
Witam, stawiam na zapłon, zapewne aparat zapłonowy trzeba przestawić o 180 stopni..., zanaki na wałku to zapłon 4tego cylindra, a nie pierwszego
  
 
no to chyba to bedzie to a czy przestawienie o jeden zabek na kole rozrzadu tez bedzie dawac efekt martwego silnika?
  
 
Witam
Cytat:
2007-04-16 22:50:49, krzychuk pisze:
no to chyba to bedzie to a czy przestawienie o jeden zabek na kole rozrzadu tez bedzie dawac efekt martwego silnika?


raczej nie
  
 
Cytat:
2007-04-16 22:58:07, sheriffnt pisze:
Witam raczej nie


Zgadzam sie. Jeżeli przestawisz o jeden ząbek to poczujesz że silnik jest baaardzo słaby, nie ma tej mocy.
  
 
no i faktycznie problemem był przestawiony zapłon na spokojnie sie dzisiaj tym zajołem i efekt był natychmiastowy.
  
 
Jednak nie wszystko wyglada tak miodowo .pojawił sie kolejny problem a mianowicie podejrzewam zapowietrzenie ukladu chłodzenia lub inny problem z tym zwiazany.silnik grzeje sie juz po paru przejechanych kilometrach do temperatur kiedy to włacza sie wentylator chłodnicy.po odkrecemiu korka od chłodnicy wyskoczył mi dzisiaj słup wody siegajacy maski.woda do parownika napewno dociera bo jest goracy. stwierdziłem ze jak konczy sie górny przewód od chłodnicy który dochodzi do jakiedos trójnika przy głowicy zaczyna sie dosc krótki przewód któy łaczy sie z termostatem i pomimo tak nagrzanego silnika ten przewód jest bardzo miekki po nacisnieciu w porównaniu z tym górnym od chłodnicy.co to sie porobiło ?czyzby sie silnik zapowietrzył? ale w jaki sposób go odpowietrzyc ?
  
 
Czytamy archiwum