Ustawianie zaworow 1050,1300

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jezeli ktos zabiera sie za ustawianie zaworow w swoim 127 lub chce oddac do warsztatu i ulatwic robote mechanikowi to najlatwiejszym i najszybszym sposobem jest wyciagniecie walka z glowicy.Ja niestety robilem to za pomoca lyzki do zaworow i nie polecam tego sposobu,gdyz do trzech plytek jest ciezki dostep i schodzi duzo czasu ,poza tym jak zdarzy sie starta krzywka to moze byc problem z wlozeniem lyzki.
  
 
mnie czeka regulacja w 128... wiec a sytuacja podobna...

czy jest problem z plytkami ??
  
 
Problemu z plytkami nie ma zadnego ,wazne zeby zalozyc nowe.Ja zdobylem w ciagu 1 godz po odczytaniu czego potrzebuje.Wydaje mi sie ze w 128 bedziesz mial duzo latwiej z wyciagnieciem plytek,bo to nie jest taki wynalazek jak 127.
  
 
Masz racje wyciaganie tych plytek przy zamontowanym walku jest porazka. Jak skladalem silnik to wyciagalem walek zeby wymienic plytki i napewno bylo szybciej. Tylko zstanawiam sie czy wyciaganie wlaka jest dobre dla silnika? W koncu jak jakis czas chodzi to wszystko sie uklada?