Zakladanie tlumika sportowego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy lepiej zalozyc tlumik podwieszajac pod zdezakiem lub czy lepiej jest naciac kawalek zdezaka zeby nie kombinowac z dluzszymi zaczepami ??
  
 
jak sie da to lepiej podciąć zderzak, wtedy tłumik jest wyżej i nie szoruje na koleinach po asfalcie
  
 
ja mam podwieszony idealnie pod zderzakiem, jeżeli chodzi o mocowanie to mechanizator znalazł w tylnej podłużnicy siakiś otwór z gwintem w który wkręcił śrube mocując jeden wieszak a do drugiego poprostu dorobił uchwyt, myśle że szkoda niszczyć zderzak a jeżeli chcesz mieć obudowany to zawsze można dokupić dokładke od rs-a
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-08-16 13:31:30, kobretti pisze:
ja mam podwieszony idealnie pod zderzakiem, jeżeli chodzi o mocowanie to mechanizator znalazł w tylnej podłużnicy siakiś otwór z gwintem w który wkręcił śrube mocując jeden wieszak a do drugiego poprostu dorobił uchwyt, myśle że szkoda niszczyć zderzak a jeżeli chcesz mieć obudowany to zawsze można dokupić dokładke od rs-a pozdrawiam


tak tez zrobilem
tlumik zaraz pod zdezaczkiem jakies 1 cm nizej.

zadnych przerobek tylko przelozenie orginalnego wieszaka ze starego pognilego tlumika ijest git.

ale dzxieki
  
 
zdjecja mojego tlumnika po zalozeniu tu moj ESSI
  
 
Cytat:
2005-08-16 13:27:46, hans7 pisze:
jak sie da to lepiej podciąć zderzak, wtedy tłumik jest wyżej i nie szoruje na koleinach po asfalcie


cos o tym wiem EHEHEHEHEHEHEHEHHEHHE normalka teraz co mam ten od lanosa to wogole ;P a jakbycie zobaczyli jakie sa patenty zrobione pod wieszak EHEHE
  
 
Potrzebuję porady. Planuję kupić tłumik końcowy ultera za 420 zł. - nówka sztuka. Czy ktoś miał już takie cudo i wie jak pracuje w 1.6 16v. Co sądzicie o takiej cenie - jest to tłumik dedykowany.