Znowu chłodzenie... tym razem czujnik temp...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
...jaką powinien miec rezystancję?? przy różnych temperaturach. bo mój ma przy około 20stopniach tylko 200omów, a według książki powinien mieć troche więcej
  
 
up...
  
 
Na zimnym silniku opornosc wynosi okolo 50kiloomów, na rozgrzanym ok 2 kiloomow, pisalem z pamieci bo niestety nie moglem znalezc dokladnej charakterystyki, ale jeszcze poszukam
  
 
Znalazlem w Haynesie:
0st..........89-102kiloohms
20st.........35-40kiloohms
100st.......1,9-2.5kiloohms
120st........1.0-1.4kiloohms
  
 
Cytat:
2005-08-19 20:18:51, markocieszyn pisze:
Znalazlem w Haynesie: 0st..........89-102kiloohms 20st.........35-40kiloohms 100st.......1,9-2.5kiloohms 120st........1.0-1.4kiloohms



dziwne , wygląda że mam padnięty czujnik bo tak jak pisałem przy około 20st. pokazuje około 200omów a jak grzeję go zapalniczkę to spada poniżej 100 omów, ale to nic jutro pojadę do sklepu i kupię nowy, nie jest to duży pieniądz około 25zł i wszystko się wyjaśni
  
 
no i problem rozwiązany - czujnik temperatury

a więc małe podsumowanie:
- pompa wody
- termostat
- czujnik temperatury
- przy okzaji rozrząd
- przy okazji olej

łącznie wyszło coś koło 610zł
  
 
A wie ktos moze ile plynu wchodzi do chlodnicy?
Pewnie zalezy od pojemnosci silnika... ja pytam o 1.3...
Musze zrobic plukanko wiec chce sie przygotowac odpowiednio
  
 
w moim koło 7 litrów (1,4i) w twoim pewnie niewiele mniej
  
 
w 1,6 coś ponad 8l
  
 
OK dzieki, czyli pewnie u mnie tez okolo 7-8l... Sporo tego
  
 
do 1.3 7,1 litra ..