MotoNews.pl
  

BMW E36 2.0 24V Temperatura wzrosła na max.Co sie stało?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kupiłem auto w Niemczech.Jechałem 500km,po 400km temperatura skoczyła na maxa i skakała.Zatrzymałem się,odczekałem troche i jechałem dalej.Później auto nagle zaczęło tracić na mocy, i zaczęło dymić z tłumnika jakby olej jadł.Zatrzymałem się i już nie odpalił,dym spod maski itd.Co się mogło stać? Przegrzał się? Pomóżcie !!!! Z góry wielkie dzięki. Mój numer gg. 2128940.
  
 
Cytat:
2005-08-20 17:06:18, osiek pisze:
Kupiłem auto w Niemczech.Jechałem 500km,po 400km temperatura skoczyła na maxa i skakała.Zatrzymałem się,odczekałem troche i jechałem dalej.Później auto nagle zaczęło tracić na mocy, i zaczęło dymić z tłumnika jakby olej jadł.Zatrzymałem się i już nie odpalił,dym spod maski itd.Co się mogło stać? Przegrzał się? Pomóżcie !!!! Z góry wielkie dzięki. Mój numer gg. 2128940.



skoro sie zatrzymales to czy sprawdziles poziom plynu w chlodnicy ?


zastanawiam sie czy skoro temp skakala to czy wentylator ci chodzil na chlodnicy ??
  
 
kurde przecierz niemieckie furki są takie dobre i w pięknym stanie ps jak widziałeś że coś jest nie tak to trzeba było dalej nie jechać a tak to mogła głowica pęknąć, pierścionki szlag trafił ogólnie silnik do wyjebania
  
 
Nie przejmuj sie, spokojnie sobie to naprawisz, i niedlugo bedziesz cieszyl sie dobrym autkiem! Pozdro!!
  
 
Jeżeli dobrze czytam objawy to raczej kolega ma silnik złom.
Stawiam na głowice, ale to tylko moje zdanie.
Kolega hz10 może coś więcej powie.
  
 
nie tragizujcie mialem taki sam objaw w fordzie mondeo 1.8 16V, przgrzalo mi sie auto bo termostat sie zepsol ..... zawory az strzelaly.... ale silnmik dzwon ... wymienilem termostat wymienilem plyn i gitarka... tylko ze u mnie dym nie poszedl ;/
  
 
To chyba uszczelka pod głowicą. W tłumiku masz pewnie płyn chłodniczy, a w chłodnicy sucho. Trochę przesadziłeś jadąc z takimi objawami, ale może nie będzie tragicznie. To nie termostat, wtedy by nie dymił.
  
 
motor sie przegrzewa- NIE JEDZ!!!!!!!!!!! moze byc wszystko co poprzednicy pisali, jednym slowem nie zazdroszcze.
ale jezeli ci sie przytrafi najgorsze to szkoda pchac kase w remont- uwierz taniej wyjdzie nowy ( uzywany ) motor- tylko sprawdz go wczesniej
  
 
Jezeli jechales i miales za soba bily dym z rury wydechowej to masz uszkodzona uszczelke pod glowica.
Wyciagnij bagnet i sprawdz kolor oleju jezeli ma kolor kawy z mlekiem to wowczas masz na 100% uszczelke pod glowica
Zanim zaczniesz cos robic sprawdz cisnienie sprezania, w najlepszym przypadku masz tylko walnieta uszczelke pod glowica, jednak byc moze jest takze uszkodzona glowica, zarysowana gladz cylindrow skrzywione korbowody. Jednak zanim rozbierzesz sprawdz cisnienie wowczas bez rozbierania co nieco bedzie mozna powiedziec. Zanim bedziesz mierzyl odkrec wszystkie swiece i sprobuj zakrecic rozrusznikiem byc moze wyleci woda. Naprawialem podobny przypadek do twojego byla uszkodzona tylko uszczelka.