125p/GLI/kolektor od GSI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
o kolektorze z GSI jego właściwościach i montowaniu w fiaciorach wiele już było. i ja tak chciałem zrobić ale fiaciora raczej sprzedaje a polonez ATU GLI jest w drodze(czyli juz kupiony ale jeszcze nie mam) i teraz pytanie. ów kolektor od GSI włożony do GLI cos da czy tez może GLI już taki kolektor mają, bo takiej wiedzy nie posiadam
  
 
w gli nie ma kolektora rurowego. Efekty będą podobne jak w df'ie.
  
 
Tak właśnie

A czemu tak wspaniałe auto zamieniasz na padakę???
  
 
No co jak co, ale Polonez Caro plus extra bonus to poracha straszna.
  
 
Bez sensu zmieniać z ładnego picka na padakoloneza.
Miałem najpierw kanta, potem kupiłem sobie poldka, potem jeszcze krótkie stadium z cinquecento, które zakończyło żywot na ciężarówce, powrót do polda czyli totalna porażka i w końcu powrót do kanta i pełne zadowolenie.
Więc nie polecam zmieniać na poldka
  
 
Troche było przerwy w temacie ale to przez moją nieobecność. Kontynuując temat mam kolejne pytanie. W GLI jest sonda lambda na katalizatorze bodajrze poprawcie mnie jeśli sie myle i teraz po założeniu kolektora od GSI (bez lambdy zaspawam zatkam folią papierem toaletowym cokolwiek) czy to spowoduje konieczność przyzwyczajenia kompa do zmian tak jak po jego zresetowaniu czyli odczekanie aż sie nagrzeje i ustawi mieszanke. Czy ktoś zrobił taki manewr i czy byly jakieś komplikacje?
  
 
W GLI sonda lambda jest na końcu "portek", musisz ją wykręcić i wkręcić do nowego kolektora inaczej będę problemy z praca silnika.
  
 
Potwierdzam - Caro nie ma startu do Kanta, a Atu to już totalna porażka analna...
Ja sie teraz rozbijam Poldkiem Caro do lutego ale od nowego roku wracam do Kanta .


[ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2005-08-22 19:24:55 ]
  
 
Cytat:
2005-08-22 19:23:44, Race_D pisze:
Atu to już totalna porażka analna... Ja. [ wiadomość edytowana przez: Race_D dnia 2005-08-22 19:24:55 ]




  
 
sorki ze sie wtrace ale moze ktos ma taki kolektorek na sprzedaz??