Kolega znalazł coś takiego ...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mnie zatkało ...Łada
  
 
Ładnie wystylizowana
  
 
styl to pikuś ... parametry silniczka mi się podobają
  
 
Walezy kiedyś chyba pisał o takiej Ładzie. Skrzynia biegów coś chyba około 5000 Euro.
  
 
Ta bajeczna Łada już kiedys była "przerabiana" u nas. Świetne autko, rzekłbym wyjątkowe, za wyjątkowo wysoką kasę. Ale samochód bajka
  
 
ale silniczek jest u nas często spotykany ... więc może niedługo....
  
 
Fajna maszyna 7 sekund do setki to robi wrażenie. Co prawda nie bardzo mi się podoba od zewnątrz, czy od wewnątrz, ale za to wykonanie wszystkiego budzi respekt, podobnie jak cena.

Pozdrawiam
  
 
a z innej beczki ile taki pf125 z 2.0 122KM może mieć do 100?
  
 
O lotusowej Ładzie to ja mam gdzies chyba nawet nagrany ten program . Trudno żeby nie była zayebista skoro nie szczędzono na nią kasy i sam G.C. przy silniczku majstrował . Sztuką jest zrobić chociaż podobne autko dysponując ograniczonym budżetem
Nie wiem czemu koleś ją sprzedaje, ja bym się takiego autka raczej nie pozbył, tymbardziej że chyba nic go to nie kosztowało...
  
 
Cytat:
2004-01-03 22:16:56, marko77 pisze:
a z innej beczki ile taki pf125 z 2.0 122KM może mieć do 100?


Widzę, że to wersja na wtrysku to jak się postarasz to może uda się wyciągnąć około 10-9.5 s do setki, a jeżeli jeszcze by się silnik trochę ztunowało to może udałoby się zejść do 9s, ale to już konkretne, wysokie koszta i po prostu nie warto. No chyba, że pójdziemy inny tropem mianowicie spróbujemy odchudzić to auto. Słyszałem, że jednej osobie udało mu się zejść z wagi w tym aucie do około 930kg co przy tym silniku daje już zarąbiste efekty, a przy spokojnej jeździe nawet umiarkowane zużycie paliwa. Niestety nie znam konkretów co i jak, a szkoda

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-01-03 22:29:38, Race_D pisze:
O lotusowej Ładzie to ja mam gdzies chyba nawet nagrany ten program . Trudno żeby nie była zayebista skoro nie szczędzono na nią kasy i sam G.C. przy silniczku majstrował . Sztuką jest zrobić chociaż podobne autko dysponując ograniczonym budżetem
Nie wiem czemu koleś ją sprzedaje, ja bym się takiego autka raczej nie pozbył, tymbardziej że chyba nic go to nie kosztowało...


Chyba nie, bo z tego co pamiętam to wygrał jakis konkurs czy coś w tym stylu i zrobili mu to za friko!!!
  
 
Jeff mam nadzieję że nie bedzie tak źle i coś do 150KM uda mi sie wykręcić
  
 
No prosze ktos nowy z wrocka sie odezwal az mnie zatkalo . pozdro
  
 
Cytat:
2004-01-03 23:00:34, marko77 pisze:
Jeff mam nadzieję że nie bedzie tak źle i coś do 150KM uda mi sie wykręcić



ja nie mierze tak wysoko bo zamierzam wycisnąc ok 130 KM

ale na razie musze zhamować to co mam aby zobaczyć ile jeszce potrzebuje
  
 
Cytat:
2004-01-03 23:00:34, marko77 pisze:
Jeff mam nadzieję że nie bedzie tak źle i coś do 150KM uda mi sie wykręcić


Wiesz z tych silników można jeszcze spokojnie wyciągnąć te kilkanaście koników, ale to już się robią konkretne koszta i niekiedy warto się zastanowić nad jakimś alternatywnym rozwiązaniem, lub zrobić jedno i drugie, czyli wzmocnić silnik i odchudzić auto (tylko to odchudzanie musi być przeprowadzone racjonalnie, żeby auto nie stracilo swoich właściwości jezdnych).

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-01-04 11:23:15, bodziot pisze:
Cytat:
2004-01-03 23:00:34, marko77 pisze:
Jeff mam nadzieję że nie bedzie tak źle i coś do 150KM uda mi sie wykręcić



ja nie mierze tak wysoko bo zamierzam wycisnąc ok 130 KM

ale na razie musze zhamować to co mam aby zobaczyć ile jeszce potrzebuje



Jeśli fabrycnie mam 122KM (przynajmniej tyle powinno być ) to 130KM to zdeczka za mała różnica, 8KM przyrostu spokojnie wyciagnie się z b.dobrego układu wydechowego (a mam nadzieję nawet więcej ) ale to wyjdzie w "praniu"
  
 
Cytat:
2004-01-04 12:29:16, marko77 pisze:

Jeśli fabrycnie mam 122KM (przynajmniej tyle powinno być ) to 130KM to zdeczka za mała różnica, 8KM przyrostu spokojnie wyciagnie się z b.dobrego układu wydechowego (a mam nadzieję nawet więcej ) ale to wyjdzie w "praniu"



a ja miałem 105 a obecnie może być nawet 115 dlatego chce go najpierw dotrzeć a potem zhamować

a w sumie mierze wyżej bo chce miec ponad 140 ale do tego potrzenuje już znacznych przeróbek w posaci wymiany pojedyczego gaźnika na podwójne kolektora na rurowy bo obecny jest do wymiany ze zgledu na wielkie gardło w miejscu połoczena kolektora z dwururką oraz przeróbka układu zapłonowego
  
 
Moja rada - najpierw trzeba sprawdzić silnik na hamowni, a potem spekulować co do tego jaką ma sie moc. Zadko trafia sie silnik który fabrycznie ma tyle co w katalogu. I nie mówie tu o pierwotnym OHV ale o współczesnych samochodach.
A dodawanie - stozek 3KM, briski 4 KM, wydech 5 KM jest na poziomie kolesi-tunerów spod Mac Donalda..

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2004-01-04 16:45:46, OLO pisze:
Moja rada - najpierw trzeba sprawdzić silnik na hamowni, a potem spekulować co do tego jaką ma sie moc. Zadko trafia sie silnik który fabrycznie ma tyle co w katalogu. I nie mówie tu o pierwotnym OHV ale o współczesnych samochodach.
A dodawanie - stozek 3KM, briski 4 KM, wydech 5 KM jest na poziomie kolesi-tunerów spod Mac Donalda..



potwierdzam dlatego chce zmierzyć jakie to ja mam stado osiołków (bo sa uparte ale jak dasz im pozadna marchewe to sa pracowite i nie do zajeżdzenia) mechanicznych pod maską i jestem tego mocno ciekaw
  
 
Witam!
Nie tylko Anglicy potrafią!!!!

sprzedam FSO 2000 GTJ (zarejestrowany + OC do końca roku)
bezwypadkowy 100% przygotowany do sportu.
-silnik 2.0 na pełnym wtrysku 170-180 KM. st. sprężania 11.8,
0- 100km/h ok. 7.5 s, wyczynowe wałki rozrządu (Świątek),
wyważony układ tłokowo korbowy (gwarantuję dużą wytrzymałość !!!)
-układ wydechowy 4-2-1 (Michael) obliczony do wałków rozrządu
-skrzynia 5-biegowa
-wspomaganie kierownicy
-klatka mocno rozbudowana
-obspawana karoseria (to jest czołg )
-przełożenia główne 4.55 ze szperą 100%
-zawieszenie BILSTEIN stan idealny (wyścigowa charakterystyka)
-felgi 15''
-wentylowane hamulce
Auto startowało w WSMP i GSMP 2003 i wcześniej. Zdjęcia www. wsmp.luck.pl (Kamień Śląski). posiadam dużo części również blacharkę fabrycznie nową-oryginały fso !!! więcej informacji udzielę telefonicznie.

co prawda ogłoszenie już jest nie aktualne, ale jak widać u nas też się buduje takie autka.
Pozdrawiam