| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Chrostek F&F Sympatyk ![]() BMW e34 525i/ FSO Wa ... Łomża | 2005-08-31 15:10:47 yyyy Witam!
leciałem sobie dzis na trasie Łomża - Białystok, napewno wielu z was nie ma o tej trasie pojecia ale mniejsza z tym, nie piłuje nigdy Fiacika zbytnio, chodzi mi o to że gdy doszedłem do 150km/h to silnik zaczoł przerywać? o co mu mogło chodzić? czy w skrzyniach (5) były jakies ograniczniki prędkosci? |
maskekk F&F Wolny Słuchacz :) Pzn | 2005-08-31 15:16:57 ogranicznik to raczej nei w skrzyni ile miales obrotkow ? na LPG jechales czy benie ? |
Chrostek F&F Sympatyk ![]() BMW e34 525i/ FSO Wa ... Łomża | 2005-08-31 15:24:43 szczeze mówiac to nawet nie zdażyłem spojżec na obroty bo wyprzedzałem dwa tiry i jakiegos busa
EDIT: to było na LPG [ wiadomość edytowana przez: Chrostek dnia 2005-08-31 15:26:20 ] |
micha_3 Fiat 125p gdynia | 2005-08-31 15:30:04 w książce od 125p 1,5 było napisane bodajże ze max obr to bodajże 5200-5400
|
Chrostek F&F Sympatyk ![]() BMW e34 525i/ FSO Wa ... Łomża | 2005-08-31 15:43:21 tez looknołem do mądrej książki i jest napisane w osiągach 155 dla skrzyni 4'o biegowej, ja jechałem 150 z leciutkim ogonkiem? możliwe że powodem szarpania było to że mam troszke skręcony gaz? |
Chrostek F&F Sympatyk ![]() BMW e34 525i/ FSO Wa ... Łomża | 2005-08-31 16:42:51
szczeze pedał miał jeszcze minimalny ruch do skrajnego położenia, ale trudno, nie bede pobijał rekordów prędkosci, i tak łapie sie za głowe jak mi coś odpierdoli i wykrece kilka bąków na asfalcie albo spale gume na hamplu, a potem żałuje że skarałem Fiacika |
Rino125p F&F Sympatyk Kraków | 2005-08-31 18:30:39 to jest normalne poprzednim kantem doszedłem do 150 i potem przestał sie wkrecac nagle, poprostu kolo zamachowe i reszta układu juz nie pozwalaja na dalsze wkrecanie sie, w obecnym kancie taki efekt wystepuje wg hamowni przy 6500obr i tez juz wtedy dalej nie idzie tak to jest z seryjnymi silnikami ![]() |
kz61 Peugeot 306 XN Bochnia | 2005-08-31 21:22:55 W autach z klasycznym układem zapłonowym (bez elektroniki) ogranicznikiem będzie aparat zapłonowy. Przy prędkościach obrotowych powyżej 5000, wytworzenie iskry jest dla niego sporym wyzwaniem. Czasy ładowania/nasycenia cewki (zwarcia styków przerywacza), są tak krótkie,(poniżej 3 milisekund) że iskra staje się przypadkowa. Jeżeli dojdzie do tego żle wyregulowany odstęp styków albo słaba sprężyna młoteczka, to po przekroczeniu pewnych obrotów styki mogą sobie powiedzieć pa pa. |