Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2005-09-07 15:14:03 Jak się zabrać do zmiany cewki z jednobiegunowej na dwubiegunową ??
Jakie części są potrzebne, jaki trudności można napotkać?? Jakie korzyści ?? A jakie wady tegoż rozwiązania ?? Czy cewka jednobiegunowa w 125p jest identyczna i analogiczna z tą z 126p ?? |
![]() moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2005-09-07 16:04:35 Co z aparatem zapłonowym?? W tym momencie mam oczywiście aparat starego typu firmy Magneti Marelli. Kopułka idzie do wywalenia... a coś jeszcze muszę z nim zadziałać? |
rosck Z Poznań | 2005-09-07 18:49:10 najwazniejszy kabel oporowy bez niego pojedziesz ale nie za daleko- cewka sie przegrzeje lub spali |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2005-09-07 19:47:07 Wszysko zależy od typu cewki, są takie co wymagają przwód oporowy i są takie które nie wymagają.
Digitech - paramety cewek
Tak. [ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2005-09-07 19:57:30 ] |
![]() CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-09-07 20:16:45 Jak cos mam wszystko co potrzebujesz... |