MotoNews.pl
  

Cewka - wymiana i problemy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak się zabrać do zmiany cewki z jednobiegunowej na dwubiegunową ??
Jakie części są potrzebne, jaki trudności można napotkać?? Jakie korzyści ?? A jakie wady tegoż rozwiązania ??
Czy cewka jednobiegunowa w 125p jest identyczna i analogiczna z tą z 126p ??
  
 
Po pierwsze wiekszosc cewek dwubiegunowych wymaga drutu oporowego do zasilania. Z tego co mi sie wydaje (mozesz sprawdzic u siebie) cewki jendobiegunowe nie mialy takiego wynalazku. Poza tym nie widze innych problemow. Przekladasz cewki, kupujesz dluzsze kable wysokiego napiecia i jazda.
  
 
Co z aparatem zapłonowym?? W tym momencie mam oczywiście aparat starego typu firmy Magneti Marelli. Kopułka idzie do wywalenia... a coś jeszcze muszę z nim zadziałać?
  
 
najwazniejszy kabel oporowy bez niego pojedziesz ale nie za daleko- cewka sie przegrzeje lub spali
  
 
Wszysko zależy od typu cewki, są takie co wymagają przwód oporowy i są takie które nie wymagają.
Digitech - paramety cewek


Cytat:
Czy cewka jednobiegunowa w 125p jest identyczna i analogiczna z tą z 126p ??


Tak.



[ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2005-09-07 19:57:30 ]
  
 
Jak cos mam wszystko co potrzebujesz...