Listwa tylnej klapy kombi/ demontaż

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Postanowiłem oddać do naprawy zamek tylnej klapy, ale żeby go wyjąć trzeba m.in. zrzucić tą listwę/uchwyt nad tablicą rejestracyjną.
I tu pojawia się problem - wszystkie nakrętki kręcą się razem ze śrubami. Nie pomógł ani penetrant, ani trzymanie śruby kombinerkami. Wygląda na to, że kręcą się w tej listwie.
Nie widzę innego wyjścia niż wyrwanie listwy więc na razie odpuszczam sobie, ale może macie jakiś pomysł?

Wiem, że parę osób wymieniało na chromowaną, więc może pamiętają jak to było.

  
 
Ja wytargalem na sile ale z czuciem zeby jej nie zlamac, jak sie potem okazalo juz ktos przede mna to zrobil podobnie bo sróbki bylu wklejone na zywicy epoksydowej, srobki oczywiscie wypadly z listwy a na ich miejsce wkleilem nowe i nie ma sladu, wiec polecam te metode jako ostatecznosc
  
 
ja tez to praktykowalem jedna ukrecilem a inne idzie zlapac morsem i odkrecac morsem oczywisice sam gwint i na samym koncu z drugiej stronki gwinta ja tak zrobilem bo mi sie tez kreciły
  
 
Dzięki za odpowiedzi. Teraz wiem, że nie jestem osamotniony w bojach. Zastosuję sposób "ostateczny"
  
 
Witam
Rozważam teoretycznie bo nie odkręcałem tego elementu w swoim kombi ALE: jeśli w plastik zalane są śruby (które jak rozumiem się obracają) to może naciąć piłką rowek na końcu śruby, chwycić ją śrubokrętem i odkręcać nakretkę.
pozdrawiam