Czyszczenie wkałdki sportowej..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
... filtra powietrza. Czcym się takie cudo czyści i co jaki przebieg trzeba to robić? Czy płyn do nawilżania wystarcza tylko na jedno czyszczenie filtra czy jest to bardziej wydajne?
Pytam o to bo mam okazję nabyć wkładkę K&N za nieduże pieniądze i zastanawiam się z jakimi kosztami serwisowymi tej wkładki musze się liczyć.
  
 
Czysci sie toto zadko czym zadziej tym lepiej bo wtedy lepiej filtruje. Ogolnie powinnien byc srodek do czyszczenia i olej w zestawie. Taki srodek do czyszczenia starcza na wiele myc.
Potem filtr trzeba naoliwic.
Na przyrosty mocy sie nie nastawiaj..

Pozdr
Jadzwin
  
 
Sa takie specjalne zestawy do czyszczenia filtrow sportowych.Ja zakupilem fiomy Jacky bo taki znalazlem. Jesttam olejek do nasanczania filtra po jego umyciu i taki niby rozpuszczalnik do jego wymycia. Koszt 65 zl
  
 
Ja korzystałem z usług "zewnętrznych".wkład oddawałem do czyszczenia średnio co 12-15 kkm (sprawdzałem stan - widać kiedy jest be bo czernieje)......koszt 20-30zł .
  
 
i powiedzcie panowie uzytkownicy tych wkladek..czy naprawde warto? czy jest lepiej niz gdybym co powiedzmy 5tys wymienial zwykly iltr za 17zl??
  
 
Cytat:
2005-09-01 00:59:56, qbaj pisze:
i powiedzcie panowie uzytkownicy tych wkladek..czy naprawde warto? czy jest lepiej niz gdybym co powiedzmy 5tys wymienial zwykly iltr za 17zl??


cosik w tem jest

Nie wiem czy warto ale.....JEST INACZEJ !

Przy jeździe na LPG mój Esperaczek natychmiasy się dopominał o wkładkę K&N !!....kiedy tylko zdarzało mi się oddawać ją do czyszczenia i zakładałem na ten czas praktycznie nowy standardowy filtr ........natychmiast dyżurną kontrolnką stawał się CHECK
  
 
Ja wkladki niemam tylko stozek z power rura i uwazam ze warto
  
 
Szkoda kasy na wkladke jezeli nie pojda za tym dalsze mody.
tzw. "power rura" wykazuje juz objawy dzialania ale musi byc dobrze zrobiona i najlepiej przetestowac kikla roznych dlugosci an hamowni...

Pozdr
Jadzwin
  
 
Cytat:
2005-08-31 16:09:48, Jadzwin pisze:
Na przyrosty mocy sie nie nastawiaj..



Na wielki przyrost mocy się nie nastawiam, raczej na zmianę charakterystyki pracy, a co do innnych modyfikacji to już kiedyś pisałem, że mam obniżiną głowicę i wymieniony środkowy tłumik na przelotówkę. Niestety nie mam lużnej kasy, aby zrobić do końca wydech i robię w miarę potrzeby wymieniając zużyte elementy. Teraz będzie robione tylnie zawieszenie na sprężynach z calibry i mam nadzięję, że uda sie z tą wkładką sportową filtra.