| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-10-20 17:32:43 |
fairfax gliwice | 2005-10-20 17:42:28 w takim razie sprawdze czujnik, ale co z napięciem na pompce paliwa czy nie jest za niskie??
|
Bocian_s_313_PTK Miłośnik FSO PN Rover Siedlce | 2005-10-21 11:01:59 4,13V to stanowczo za mało. na pompce paliwa powinno być napięcie akumulatora. Pomysł z drugim aku jest najszybszy na wyeliminowanie pompki paliwa. Nie zaszkodzi też sprawdzić ciśnienia jakie daje bo w przypadku silnika rovera wymagane jest dość duże.
Jeśli silnik jest całkiem martwy to trzeba koniecznie sprawdzić czujnik położenia wału. Bez niego ten silnik nigdy nie odpali. Jak będzie dobry to dalej zabawa: cewka WN, obwód WN, komp sterujący. |