| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Janek-RS Black Cat & Galaktyka Warszawa i okolice | 2005-09-02 15:33:00 Ja zrobiłem Rs-em na gazie ok 30tyś.km i można powiedzieć że wszystko było oki, ale raz mi strzelił i odrazu rozwalił mi puszkę od filtra powietrza ........druga sprawa to to że jest duuuuży spadek mocy przy zwykłej instalacji więc nie polecam .....Jedynym rozwiązaniem jest sekwencja która kosztuje ok 3000-3500 tyś. zł z której noszę się z zamiarem montażu w swojej F1 Moim zdaniem jest to jedyne rozwiązanie w Rs-ie |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2005-09-02 16:16:32 Mam II generacje i oprocz cholernego spadku mocy (mam jeszcze na dodatek za malo wydajny reduktor bo do 100KW i brakuje gaziu powyzej 5000obr - co za tym idzie powyzej tych obrotow slabo kreci) jest ok,na trasie az tak zauwazalne nie jest,ale gorzej w miescie.Narazie nie strzelil, spalanie na trasie przy predkosciach do 130 to ok 10 l/100km w miescie ok15-16l/100km.
Wszystko fajnie ale ten spadek mocy - w portfelu zostaje za to sporo $$ |
Janek-RS Black Cat & Galaktyka Warszawa i okolice | 2005-09-02 18:33:50
Nooo ....miałem taką klapkę .....jak mi pieprzło to aż się wykręciła w drugą stronę |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2005-09-02 19:05:43
Ja mam dwie na tej scianie naprzeciw weza ssacego. |
eres Warszawa | 2005-09-02 20:43:04 i znów pojawia się odwieczne pytanie,ma byc szybko czy tanio?? |
Janek-RS Black Cat & Galaktyka Warszawa i okolice | 2005-09-02 22:17:23
MA BYĆ :szybko i tanio .....land rivenzo w sekwencji jest dobrym rozwiązaniem |