Pytanie o głowice w ZETEC-u

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanko czy głowica w ZETEC-u 1.6 16V z 98r. ma gniazda zaworów porcelanowe?.
  
 
Zgadza się, wczoraj właśnie czytałem dodatek do Auto Świat
na temat instalacji gazowych i tak było napisane!











  
 
- ceramiczne
  
 
Porcelanę to macie w kredensach
Są trzy rodzaje Zetec'ów: Zetec, Zetec-E i Zetec-SE.
I o ile w przypadku tych dwóch ostatnich Ford oficjalnie
pisze, że nie mają utwardzonych gniazd zaworowych
(nie pisze nic o żadnej porcelanie), to o "naszym"
Escortowym Zetecu nie wiadomo nic, poza tym, że
gazowanie mu nie szkodzi.

A ten dodatek "AŚ" to można o kant d... potłuc.
Na ostatniej stronie jest artykuł "Jak jeździć na gazie"
A na zdjęciu Marea TD


[ wiadomość edytowana przez: Skolmi dnia 2005-08-30 09:31:31 ]
  
 
Z tego co mi wiadomo, to ceramiczne pojawiły się w Focusach (no i ewentulanie w kilkunastu ostatnich Essich - tam gdzie nie mieli już co włożyć pod maskę...)
  
 
Cytat:
2005-08-30 09:30:25, Skolmi pisze:
A ten dodatek "AŚ" to można o kant d... potłuc. Na ostatniej stronie jest artykuł "Jak jeździć na gazie" A na zdjęciu Marea TD


Bo się czepiasz szczegółów!!!
A tak na poważnie to oni takie banały tam popisali, że ja bym lepszy ten dodatek napisał. Chociaż od 6 lat nie jeździłem na gazie. ...chyba, że taksówką.
  
 
Bo moje pytanie wynika z stąd że zastanawiam sie nad zagazowaniem skurczybyka i jedni gazownicy mówią załóż sekwencje za 4500 bo kolektor plastikowy i gniazda nie takie jak potrzeba a dródzy że można założyć za 1800zł bo kolektory wytrzymałe poza tym gniazda sa nie utwardzane porcelaną. Wiec pytam was wszystkich jak to jest z ta instalacją i jaką można założyć aby było dobrze w portfelu bo sekwencyjny to troche przesada
  
 
Cytat:
2005-08-30 14:53:01, gardenia1 pisze:
Bo moje pytanie wynika z stąd że zastanawiam sie nad zagazowaniem skurczybyka i jedni gazownicy mówią załóż sekwencje za 4500 bo kolektor plastikowy i gniazda nie takie jak potrzeba a dródzy że można założyć za 1800zł bo kolektory wytrzymałe poza tym gniazda sa nie utwardzane porcelaną. Wiec pytam was wszystkich jak to jest z ta instalacją i jaką można założyć aby było dobrze w portfelu bo sekwencyjny to troche przesada



Dokładnie taka sama sytuacja jest u mnie, jedni gazownicy mowią, ze moze być 2-generacja, inni ze tylko 4 i to jeszcze w Zetecach jest problem bo zaczyna brac olej, zawory sie pala no i oczywiscie strzela.
Ja przejechalem w zyciu ponad 200 000 km, ale nigdy nie mialem autka z gazem, a ostatnio portfel cieniutki a ceny Pb WIELKIE, wiec intensywne mysle nad zagazowaniem "skurczybyka".
  
 
Witajcie,ostatnio z tym probleme zetknal sie moj przyjaciel,ma mondka 98/99 1.8 16V,POWIEDZIELI MU ze po 30-40 tysiecy glowica do roboty i tak w kolko,wiec nie wiem czy ma sens zagazowywanie tej fury.Pozdrawiam
  
 
W essich był tylko zwykły ZETEC. Ja mam z przedostatniego miesiąca produkcji w 2000 roku 1,6 16V na zwykłej II generacji i śmigam bez problemów od 67 kkm na gazie.

Problem jest w Fokach gdzie jest ZETEC-E. Ale koleś jeździ na takim z 2000 roku (pono lepsiejsza wersja) zrobił 80 kkm na II generacji i jest ok.

Pozdrawiam
CODI