Problem z wrzuceniem 5 biegu i wstecznego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam problem z wrzuceniem piątki i wstecznego. Objawia się on w ten sposób, że lewarek nie chce póść wystarczająco daleko w prawą stronę po prostu jakby coś go blokowało na wysokości 3 i 4 może troche dalej. Dzieje się tak czasami - raz na pół godziny przez jakieś pół minuty. POjadę dalej na innym biegu i za chwilę wszytsko jest znów ok przez dłuższy czas. Co to może być? CVzy to może być wina kasety (tego do czego wchodzi lewarek i cięgła) ? Jaki koszt tego szprzętu? MK 7 1.6 ZETEC '97 rok.

Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: racy dnia 2005-08-31 23:33:29 ]
  
 
Witaj,powiem tak to jest jakas loteria,mialem podobnie,z tym ze nie wlazil mi wsteczny i jedynka,potem wszystkie zaczely sie ciezko wbijac,wymienilem skrzynie ,docisk i sprzeglo,na uzywke,nastapila znaczna poprawa,no i ostatnio zrobilem dziure w skrzyni wymienionej(przyjalem obce metalowe cialo pod auto),zalozylem stara skrzynie i szok,stare objawy przy innym uzywanym sprzegle (bylo grubsze o prawie 0.8mm minely,wiec stawiam na sprzeglo i docisk.pozdro
  
 
A dodam ze bylem przekonany ze mi sie synchronizator wysypal...
  
 
Bardzo często zganiamy winę na skrzynię podczas gdy jest to wina łącznika między skrzynią i lewarkiem Robią sie luzy i biegi przestają wchodzić. Mam przykład mojego taty w oplu po regulacjach i skasowaniu luzów biegi wchodzą jak malina
  
 
No w przeciwieństwie do ducha32 u mnie to sie dzieje w jednym kierunku a nie po przekątnej tak więc stąd przypuszczenia że to kaseta (kiedyś zepsuła mi sie kaseta i nie mogłem włożyć ani jedynki ani dwójki).

Wizja wymiany sprzęgła mnie troche osłabiła, tym bardziej że jestem na sprzedazy auta. (jak ktoś chętny to za 12500 do neg. z dwoma kompletami kół i dwoma tłumikami a ze sprzętu grającego tylko radio 6000CD i panele pod 16 w drzwiach)

Pozdrawiam

  
 
Nasmarowanie kasety pomogło - chodzi znów bez zarzutu . Pozdrawiam