Instalacja gazowa wielkopolska

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pozbierałem kaskę i zamierzam zagazować swojego essiego

i teraz mam prośbę
Jaką instalację najlepiej do mnie wrzucić?
Chodzi mi o pozyskanie informacji:
- którą generacje powinnienem wybrać,
- jakie elementy powinna zawierać.

Nie znam się zbytnio na tym i chcę uniknąć sytuacji że gazownik powie mi wszystko bedzie ok i wrzucą mi byle g i potem zacznie się prychanuie strzelanie i inne takie.

Essi grudzień 92
1,8 16v pełen wtrysk
DOHC 105 KM

I jeśli ktoś ma gazownika godnego polecenia w wlkp. to bedę dzwięczny

pozdrawiam

Cytat:
jeśli ktoś ma gazownika godnego polecenia w wlkp. to bedę dzwięczny

mogę polecić Elpigaz na ul.Malwowej (Skórzewo) więcej info znajdziesz na tej stronie.

yyy sorki a gdzie tam jest cennik ?

W sumie to mogę nawet jechać gdzieś dalej założyć jeśli będą zachowane proporcje cena/jakość

A jaka do tego samochodu instalacja jest odpowiednia??

wystarczy 2-generacja ale lepiej bedzie chodzil na 4gen (wtrysku)
Jezeli wybierzesz tansza - 2-generacje - to z dodatkowych powinno byc zabezpieczenie na przeplywomierz i ewentualnie symulator wtryskow (zeby komp od benzyny nie wariowal)

A zna ktos może tą ekipe
http://www.car-gaz.pl/index.htm

Cytat:
A zna ktos może tą ekipe

Osobiście nie ale wiem kto zna

yy no więc gdzie moge się czegoś dowiedzieć???

Po głębszym oszacowaniu kosztów wybrałem II generację ale tu spotkoałem kolejne opcję:

LOVATO
TOMASETTO
STAKO
ZAVOLI
LO.GAS
EMER

Możecie pomóc wybrać

Ja osobiscie w Poznaniu NIE polecam Auto-Gaz Domanski. Partacze jak 150, spierniczą zawsze a pozniej jeszcze gadają że masz do dupy autko i dlatego nie dziala. Echhhh... Wiem to z autopsji. Ile ja tam nerwów straciłem a i tak do końca nie zrobili.

Cytat:
2005-06-07 17:08:06, szycha pisze:
Po głębszym oszacowaniu kosztów wybrałem II generację ale tu spotkoałem kolejne opcję: LOVATO TOMASETTO STAKO ZAVOLI LO.GAS EMER Możecie pomóc wybrać