BMW E28

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
otoz chcialbym sie dowiedziec o awaryjnosci tego modelu, zwłaszcza z silnikiem 2,4 TD z klimatyzacja, szpera, ABS'em itd.
Czy czesci do tego sa dostepne w zamiennikach.?

szukalem podobnego temtu nie znalazlem - jezli bylo cos takiego sorx i prosze o przeneisienie tam watku.
  
 
oo stasiu czyzbys rezygnowal z pojazdow stajni FSO ??

a co do problemow to zawsze wszedzie wspominane szybkie zajechanie glowicy przez przegrzanie ale to nie tylko diesel . nie wiem czy to mit czy prawda ale pisze to co wyczytalem .

[ wiadomość edytowana przez: karlo_e28 dnia 2005-08-30 01:42:45 ]
  
 
w tych dieslach nic sie nie dzieje. co do głowicy to jak sie przegrzeje auto to nawet w krazie pękaja głowice. krótko mówiąc auto tanie, dobre, trwałe i wcale nie wolne. wiem bo kilka razy jechałem z kiddy, która taki właśnie model ma od lat chyba 7. mam jeszcze jednego kolegę który nie zamieni swojej E28 524td na inne auto. jeśłi masz możliwośc kupna auta zadbanego, nie zajechanego to bierz w ciemno. tylko troszke ta szpera w td mnie dziwi. jak chcesz sie cos więcej dowiedzieć o E28 to zapraszam w ten weekend do sulejowa.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-08-30 01:40:51, karlo_e28 pisze:
a co do problemow to zawsze wszedzie wspominane szybkie zajechanie glowicy przez przegrzanie ale to nie tylko diesel .


w przeciwieństwie do FSO(do którego nic nie mam) BMW zrobiło kilkadziesiąt modeli silników, które jednoznacznie podsumowałeś, ehhh
Cytat:

zwłaszcza z silnikiem 2,4 TD


ten silniki moge Ci polecić jak najbardziej, w mojej E30 Touring sprawuje sie tak jak powinien, jest elastyczny, mocny, ekonomiczny, trwały. Co do awaryjności to słuchaj ludzi którzy mieli z tym do czynienia, a nie słyszeli od kolegi, kolegi, kolegi. Jezeli chodzi o słabe głowice to najbardziej dwa silniki przewodzą m20 (2.0 129KM i 2.5 170KM) i silnik w dieslu tzw TDS m51. Ale wcale to nie oznacza że maja jakąś wadę, poprostu są to silniki, których nie powinni uzywać ludzie z niskim ilorazem inteligencji.
  
 
pytam dlatego ze jst pewien gosciu ktory chce sie zamienic ze mna za Fiata za takie bmw, wkleje wam fotki i prosze o wycene/ocene, czy warto itd. dzieki za dotychczasowe wypowiedzi




  
 
Ja bym sie mienial

A z silnikiem 2.4 TD nie mialem do czynienia a opinie nie slyszalem od kolegi kolegi tylko w wielu atrtykulach jest to tak podkreslane jako wada aczkolwiek gazety nie sa dokonca wiarygodna informacja.
  
 
Cytat:
pytam dlatego ze jst pewien gosciu ktory chce sie zamienic ze mna za Fiata za takie bmw, wkleje wam fotki i prosze o wycene/ocene, czy warto itd. dzieki za dotychczasowe wypowiedzi [img]



Fajnie zrobiony, tylko ten pług śnieżny tak nie za bardzo.

pozdr
Mariusz
  
 
Cytat:
2005-08-30 11:45:45, karlo_e28 pisze:
A z silnikiem 2.4 TD nie mialem do czynienia a opinie nie slyszalem od kolegi kolegi tylko w wielu atrtykulach jest to tak podkreslane jako wada aczkolwiek gazety nie sa dokonca wiarygodna informacja.


mam prośbę, napisz mi jakie gazety i o jakich numerach tak piszą, bo ja kiedyś byłem stałym czytelnikiem czasopism i nigdy nie widziałem testu BMW z 2.4TD m21. A diesle BMW maja przyklejony stereotyp poprzez tylko jeden model mianowicie m51. Nie będę pisał jak znajomy przejechał E34 z m21 setki tysięcy kilometrów, że ten silnik spali chyba wszystko oprócz wody , że jest cichy, zajebiście brzmi, a przeciez to konstrukcja z początku lat 80-tych, nie będę tego pisał bo o tym wiem i juz pisałem. Jeżeli wadą m21 są głowice to ja "wysiadam". pzdr
  
 
Cytat:
2005-08-30 11:27:29, stasiu pisze:
pytam dlatego ze jst pewien gosciu ktory chce sie zamienic ze mna za Fiata za takie bmw, wkleje wam fotki i prosze o wycene/ocene, czy warto itd. dzieki za dotychczasowe wypowiedzi




fajna ma alpine ;] chyba jednak te radia najardziej sie nadaja do bmw


no i zamieniaj sie be zzastanowienia!!! a jak juz bedziesz ja mial to wywal ten zderzak przedni

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-08-30 13:17:59 ]
  
 
Cytat:
2005-08-30 13:17:10, tolo84 pisze:
fajna ma alpine ;] chyba jednak te radia najardziej sie nadaja do bmw



A ja mam w swojej JVC Cameleon z ruchomym panelem przednim. I ten sie nie nadaje??
  
 
Cytat:
2005-08-30 13:17:10, tolo84 pisze:
fajna ma alpine ;] chyba jednak te radia najardziej sie nadaja do bmw


hehe wiedziałem że Tolo głównie na radio sie wpatrzy... Pioneery też się nadają
  
 
Pomieniaj się i to szybko, żeby gość się nie rozmyślił. Sam też słyszałem różne legendy i bajki o BMW, że się sypią, drogie i takie tam bzdury, teraz sam się przekonałem jak jest inaczej niż bajkopisarze mówią i piszą.
Nic nie mam do Twojego Fiaciora, ale BMW to BMW.
Ten zderzak z przodu nawet fajny jest i wg mnie pasuje, bo nie podchodzi pod żadne undergroung czy inny tuning, a felgi to klasyka.
Cytat:
Pioneery też się nadają


Pewnie że sie nadają, a jak fajnie grają
  
 
Cytat:
Cytat:

2005-08-30 11:45:45, karlo_e28 pisze:
A z silnikiem 2.4 TD nie mialem do czynienia a opinie nie slyszalem od kolegi kolegi tylko w wielu atrtykulach jest to tak podkreslane jako wada aczkolwiek gazety nie sa dokonca wiarygodna informacja.


mam prośbę, napisz mi jakie gazety i o jakich numerach tak piszą, bo ja kiedyś byłem stałym czytelnikiem czasopism i nigdy nie widziałem testu BMW z 2.4TD m21. A diesle BMW maja przyklejony stereotyp poprzez tylko jeden model mianowicie m51. Nie będę pisał jak znajomy przejechał E34 z m21 setki tysięcy kilometrów, że ten silnik spali chyba wszystko oprócz wody , że jest cichy, zajebiście brzmi, a przeciez to konstrukcja z początku lat 80-tych, nie będę tego pisał bo o tym wiem i juz pisałem. Jeżeli wadą m21 są głowice to ja "wysiadam". pzdr




!!!!!!!! FRAGMENT ARTYKULU !!!!!!!!

Pasuje ci czy dalej masz zastrzezenia do autentycznosci opini gazet samochodowych i tego co napisalem bo chyba przeoczyles ktorys numer panie niedowiarku

i szczerze to g...no mnie to obchodzi czy pisza prawde czy nie dlatego napisalem ze powoluje sie na gazete ktora wychodzi w praktyce za brukowca i niedokonca prawdziwe zrodlo informacji

Dalej nie wierzysz ??

Co do spojlera to nie jestem zwolennikiem tuningu itp ale uwazam ze ten spojler nie do konca mozna nazwac plugiem i mozna zaklasyfikowac go do delikatnych i ogolnie jakbym taki spojler mial to bym go nie ruszal .Jak dla mnie mieniaj sie mieniaj bo warto aczkolwiek kancik tez jest superek i oby w dobre rece trafil :: bo pickupik w dzisiejszych czasach to rarytasik i to jeszcze taki roczniczek ::

[ wiadomość edytowana przez: karlo_e28 dnia 2005-08-30 17:09:22 ]
  
 
Cytat:
2005-08-30 13:30:49, Wielebny pisze:
A ja mam w swojej JVC Cameleon z ruchomym panelem przednim. I ten sie nie nadaje??



no niestety nie trzeba byc znawca ale ja slysze strate w jakosci dzwieku u mnie w samchodzie po zamontowaniu jakiegos sony panasonica jvc czy blaupunkta zreszta kazdy maniak car audio powie Ci ze Alpina to wyzsza klasa niz te wymienione...
  
 
Cytat:
2005-08-30 08:21:46, MARCIN_RADOM pisze:
w tych dieslach nic sie nie dzieje. co do głowicy to jak sie przegrzeje auto to nawet w krazie pękaja głowice.zieć o E28 to zapraszam w ten weekend do sulejowa. pozdrawiam


marcinie, w krazie w jak żadnym innym samochodzie, wystarczy ,że zabraknie tylko 3 litrów płynu i już po niej. po nich, bo są dwie. pozdrawiam.
co do tej bmw to mam pytanie czy to bmw jest trefne, czy koleś jest wariatam żeby sie pomieniać na fiata.

[ wiadomość edytowana przez: krzysiek77 dnia 2005-08-30 17:32:33 ]
  
 
Fiacik ze zdjec wynika ze jest w ladnym stanie a wtajemniczeni wiedza ze ten roczniczek w budzie pickupa nie jest pierwszym lepszym fiatem 125p . Dziwi mnie jednak tez troszke ze ktos chce sie zamienic bo mimo wszystko to bmw zaniedbane nie jest a wrecz przeciwnie ale to juz wszystko zalerzy jaka wartosc wlascicielowi przedstawia.
  
 
Cytat:
marcinie, w krazie w jak żadnym innym samochodzie, wystarczy ,że zabraknie tylko 3 litrów płynu i już po niej. po nich, bo są dwie. pozdrawiam.


to był tylko przykład.
jeśli chodzi o 2,4td to niezawodny silnik i w przeciwieństwie do 2,5tds głowice są zupełnie normalne, czyli bez powodu nie pękają.
gazetki i telewizje należy brać z rezerwą.
pozdrawiam
  
 
Zgadza sie gazety trzeba brac z przymruzeniem bo ktos kto opisuje moze miec tyle stycznosci co wlasnie slyszal od kolegi kolegi a pozatym w gazetach jak opisuja to znaja samochody tyle co z jazd na ktore maja jakis okres czasu i niektore rzeczy moga byc przekoloryzowane ale niepotrzebnie gazety robia do dupy opinie dobrej marce.

Tez uwazam ze silniki sa niezawodne jak i cale samochody chociarzby przez to ze sama marka o czyms swiadczy i ich jakosc ktora jest sprawdzana na duzo wyzszym poziomie niz w koreanskich autkach . A jedyne usterki jakie moga powstac moga byc zwiazane z reguly ze zmeczeniem materialu bo jak wiadomo sa to auta ktore swoje juz przejezdzily i na to tez trzeba wziasc rezerwe. Ja z mojej e28 moge powiedziec ze jestem w pelni zadowolony i nie chce wypowiadac sie na temat 2.4 td bo nie jezdzilem takim ale odnosnie blachy moge tylko pochwalic solidnosc pomimo iz w gazetach tez opisywany jest ten model jako szybko korodujacy a szczerze mowiac zbytnio tego nie zauwazylem pomimo iz moje auto przez wczesniejszego wlascicela nie bylo chyba przesadnie dbane .
  
 
Cytat:
2005-08-30 17:06:34, karlo_e28 pisze:
!!!!!!!! FRAGMENT ARTYKULU !!!!!!!! Pasuje ci czy dalej masz zastrzezenia do autentycznosci opini gazet samochodowych i tego co napisalem bo chyba przeoczyles ktorys numer panie niedowiarku


wyraźnie napisałem:
Cytat:

mam prośbę, napisz mi jakie gazety i o jakich numerach tak piszą, bo ja kiedyś byłem stałym czytelnikiem czasopism i nigdy nie widziałem testu BMW z 2.4TD m21.


a wiem co napisałem bo sam to napisałem. I jeżeli podany fragment artykułu wg Ciebie to test 2.4TD m21 to ja dalej "wysiadam".
Cytat:

i szczerze to g...no mnie to obchodzi czy pisza prawde czy nie dlatego napisalem ze powoluje sie na gazete ktora wychodzi w praktyce za brukowca i niedokonca prawdziwe zrodlo informacji


dlatego napisałem, że są w błędzie i dokładnie jakiego silnika te "wady" sie tyczą. A to, że gówno Cię interesuje czy piszą prawdę czy nie to już twój problem, a przykład gazety, który podałeś jest chyba najgorzej trafionym, bo ta gazeta zrobiła się wręcz fatalna już od dłuzszego czasu.

I jeszcze coś odemnie. O co się rzucasz? Kulturalnie poprosiłem o numer gazety, bo sam chciałem poczytać, bo mam taki silnik i chciałbym zobaczyć co o nim piszą, a Ty zacząłeś zachowywać się jakbym prawie Twoją matke zwymyślał. Ogłady troszkę i weź poprawki, że piszemy do siebie, a nie rozmawiamy.
  
 
dobra dobra spokojnie przecierz sie nie rzucam tylko zrozumialem to tak jakbym opowiadal historie ktora uslyszalem od kolegi kolegi i teraz chce tu zablysnac i odpowiedz odebralem widocznie ironicznie i troszke mnie zagotowalo. Podalem czesc artykulu dotyczacego modelu o ktory pyta sie stasiu i sprawa zakonczona nie ma sie co klocic.