>> Zamiana kierownic w Accencie

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie, czy ktos zamieniał kierownice z Accenta bez wspomagania (taka dwuramienna) na taka od Accenta z poduszka??
Ja mam niestety wersje najubozsza a co za tym idzie kierownica w moim samochodzie nie nalezy do naladnieszych. Dlatego wymyslilem, ze moglbym wrzucic mojemu autku kierownice od bogatszej wersji Accenta. Przyznaje, ze jestem zielony w tym temacie i chcialbym by ktos mi pomogl w tej kwestii. Czy bedzie pasowala ta kierownica?? Czy moze mam kupowac jakas nabe do niej??
Prosze o pomoc... i oczywiscie z gory dziekuje za wszystkie wskazowki

Witam
Temat rzeka, byl z reszta poruszany pzrezemnie jakis czas temu, musze cie zmartwic niestety sama kierownica z poduszka nie podejdzie, trzeba wymieniac cala kolumne kierownicza, wraz z przelacznikiem zespolonym pod kierownica, duzy koszt jak dla mnie nie oplacalny. Lepszym i pewnie tansztm rozwiazniem bedzie kupic nabe i jakas fajna sportowa kierownice, ja tak zrobilem i nie zaluje swojej decyzji, kierownice mam skorzana, trojramienna 36 cm srednicy, na trase idealna bo gruba i dobrze sie ja trzyma. Moje zdjecia sa na stronce u Witka, mozesz sobie zobaczyc.
Pozdrawiam

A czemu nie pasuje? To kwestia wieloklinu czy budowy przełącznika?

Witam MacTB
Kwestia jest dlugosc kolumny kierowniczej(ta z poduszka jest krotsza) i przelacznik podkierownica tez jest inny, nie mowiac juz i oslonach i takich tam pierdolach. Wieloklin jest taki sam, ale juz reszta niestety nie, pzrerabialem ten temat, mialem kierownice z poduszka i kiszka, jak sie dowiedzalem o cene uzywanej kolumny z przelacznikiem to sobie odpuscilem. Jak ktos ma kase to jest to do zrobienia, ale czy warto tyle kasy wladowac dla samego efektu wizualnego, bo jak juzmiec poduszke to dobzre zeby spelniala swoje zadanie, a to juz podraza koszty i to sporo.
Pozdrawiam