| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2005-07-12 17:48:18 Zauwazylem pewna rzecz dosc ciekawa. Rano po odpaleniu przez jakis tam okres kilku minut na loozie cos w silniku PISZCZY!. Cyklicznie... tak jak niektore stare mercedesy (ktore ja slyszalem). Jak jest rozgrzany to nie. Nie jest to jakies wkurzajace czy bardzo glosne ale... SLYSZALNE i chcialbym sie tego pozbyc. Zanim podjade do znajomego mechanika chcialbym pokombinowac co to moze byc.
Silniczek diesla oczywiscie!. Moze kiedys uda mi sie rano nagrac takie piszczonko to wrzuce jako mp3 na forum! |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2005-07-12 18:00:26 Stawiam na alternator. U mnie właśnie to samo było. Psiknąłem WD i dopóki nie wyparowało był spokój (jakies 2 h ) |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2005-07-12 18:23:36 Tez tak stawiam ;D
Pytanie czy alternator mozna wyciagnac? przesmarowac? cos wymienic? Jakie koszta?... |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-07-12 18:26:02 no napewno mozna go wyciagnac i przesmarowac.... koszta przesmarowania to bedzie duzo czasu i cierpliwosci...:] |
Sinuspi Sympatyk FEFK 2 x Ford Escort MK7 Radom zwany R0ndoM ex #145 | 2005-07-12 18:48:39
90% paek klinowy |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2005-07-12 22:14:16 Nie nie nie
Pasek to swoja droga potrafi zapiszczec jak pada 2 dni deszcz. Pasek piszczy inaczej... slizga sie... a tutaj tak piszczy jakby cos sie ocieralo o cos. Ojciec mowi ze to bedzie lozysko w alternatorze zaciera sie (podobnie mial 10 lat temu w oplu kadecie dieselku) ;D |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-07-12 22:51:39 Mój alternator był w remontowni bardzo niedawno. Wymieniane były m.in. łożyska. I piszczy . Wydaje mi się, że to jednak pasek, jak był nowy, to nie piszczał, teraz już przejechane 30kkm na tym pasku... |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2005-07-12 22:58:05 No zas u mnie nie piszczy. Powiem inaczej wiem doskonale jak piszczy pasek i jak piszczy TO COS co chce zlokalizowac ;D.
Pasek mam w miare NOWY swizutki..... Ile dales za regeneracje alternatorka? Ciezko to dranstwo wyciagnac? |
matuch Ford Escort MK7 Rybnik | 2005-07-12 23:15:54 To jest pasek klinowy, ja tez tak mam, sprubuj dociagnac pasek powinno pomuc, ja jak mi piszczy to jeszcze plakiem go popsikam jak mam zalaczony silnik i odrazu przestaje, wystarcza na ok tydzien. Alby to zlikwidowac musisz kupic pasek z miekszej gumy, to jest normalne ze zanim guma sie zagrzeje jest twarda i wtedy piszczy. |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-07-13 06:27:58
Już nie pamiętam, bo płaciłem łącznie za regenerację alternatora i naprawę licznika... Ale nie więcej niż 150PLN. A wyciągnięcie to nie żaden problem, głównie problemy ze wszystkim w 1.8 TD wynikają z bardzo dużego upakowania pod maską tego silnika. Nie ma na nic miesca... |
![]() Vodun Přeplňovaný Vznětový Wrocław | 2005-07-13 08:50:18 Moze to nie alternator tylko napinacze (lozyska) paska rozrzadu. Przed wymiana rozrzadu tez mi cos tam tak cyklicznie piskalo, i okazalo sie ze to napinacze byly zuzyte. Moze u ciebie jest to samo. |
darmcdoman MK 7 - 1.8 TD Opole | 2005-07-13 10:18:13 To jest bardzo ciekawy problem. U siebie w TD mam to samo od niedawna. Mialem slizgajacy sie pasek klinowy. Wymienilem na nowy firmy GATES, po jednym dniu jazdy naciagalem go ponownie i wtedy sie zaczelo. Dopiero gdy dociagnalem pasek mocniej, pojawilo sie to piszczenie o ktorym mowicie! Ale o zupelnie innej barwie dzwieku i wystepujace tylko przez chwile po odpaleniu, kiedy silnik jest jeszcze zimny. Mysle, ze to jednak cos z alternatorem, moze lozyska sa juz wyjechane?
|
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2005-07-13 10:24:16 moim zdaniem gdyby to były łożyska alternatora, to nie cichły by po nagrzaniu silnika |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2005-08-17 00:22:52 A u mnie jak piszczal tak piszczy. Najelepiej rano na kanale go odpalic i wtedy osluchac z kazdej strony.... a tak to sobie mozna... ;/ |
![]() jagamen BMW 318 TDS sedan częstochowa (Kłobuck) | 2005-08-19 00:47:47 U mnie jest to samo. Rano zawsze piszczy i przestaje po kiliunastu sekundach. Pojawiło mi sie to piszczenie kiedy wymieniłem paski razrządu i alternatora. Mi sie też wydaje że to pasek alternatora, zanim się troszkę rozgrzeje i zmięknnie to piszczy. |
galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2005-08-19 08:33:44 Ja stawiam na pasek bo ostatnio też mi dokuczało poranne piskanie aż wkońcu podczas podróży zapaliła mi się lampeczka koloru czerwonego i okazało się że paseczek który wymieniałem przed niecałym rokiem (27tyś przejechane)zużył się całe szczęście że miałem stary który wyglądał na zużyty ale chodzi i nie piszczy |
galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2005-08-19 08:35:24 W mkV odkręca się trzy siróby aby zdiąć alternator i dojście jest ok tylko trzebo poleżeć pod essim no chyba że masz kanał |