Wymiana uszczelki głowicy - co można przy okazji poprawić...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
... tak aby pare KM przybyło?? planowanie?? inna uszczelka?? jak zmienić sprężanie??
itp.
komu to dac to zrobienia i ile mniej więcej $$


może ktoś z Was już to robił




aha tak wogóle to silnik 1,6 16V

[ wiadomość edytowana przez: mss dnia 2005-08-31 20:57:44 ]
  
 
Dawaj ta głowice do Kraka a ja juz mam kogos co zajmie sie nią


[ wiadomość edytowana przez: Irekcity dnia 2005-08-31 21:03:51 ]
  
 
Cytat:
2005-08-31 21:03:29, Irekcity pisze:
Dawj ta głowice do Kraka a ja juz mam kogos co zajmie sie nią



no ale wiesz Irku interesuje mnie czy gra jest warta świeczki i ile by mnie to kosztowało, oczywiście czasowo też żeby było jak najszybciej
  
 
Dzwonilem w tym momencie do fachmana i srawa wygla tak...
Robota całej głowicy czyli nowe prowadnice i jakieś czary mary z zaworami, wybieranie kanałów, polerka to koszt około 50zł od sztuki (gniazda). Efekt gwarantowany

  
 
no a ta niby inna uszczelka (słyszałem kiedyś o jakichś sportowych uszczelkach)
  
 
A to takie OT - a co się stało, że wymieniasz uszczelę?? Jak tam PZU??
  
 
Cytat:
2005-09-01 07:55:08, Kielek pisze:
A to takie OT - a co się stało, że wymieniasz uszczelę?? Jak tam PZU??



miałem mały problem z termostatem i silniczek trochę się przegrzał , pompę wody wymieniłem bo ciekła ale i tak coś dalej woda gdzieś ucieka i na zewnątrz nie widać gdzie, dlatego podejrzewam ze uszczelka padła

a do PZU jak się wyrobię to podskoczę dzisiaj
  
 
up
  
 
no to ostatni raz spróbuję , może ktoś napisze cosik więcej
  
 
jeżeli głowica jest zmęczona to napewno przyda się zmiana uszczelniaczy,dotarcie gniazd zaworowych,przeszlifowanie samych zaworów,sprawdzenie szczelnosci płaszcza wodnego i szczelnosci samych gniazd a jeżeli chodzi o poprawienie fabryki to przy okazji można pobawic się z odchudzeniem zaworów,szlifowaniem kanałów ssących i wydechowych,doprężeniem (planowanie)
  
 
Cytat:
2005-09-02 23:11:44, eres pisze:
jeżeli głowica jest zmęczona to napewno przyda się zmiana uszczelniaczy,dotarcie gniazd zaworowych,przeszlifowanie samych zaworów,sprawdzenie szczelnosci płaszcza wodnego i szczelnosci samych gniazd a jeżeli chodzi o poprawienie fabryki to przy okazji można pobawic się z odchudzeniem zaworów,szlifowaniem kanałów ssących i wydechowych,doprężeniem (planowanie)



Eres zajmujesz się czymś takim?? i ile to moze kosztowac w przybliżeniu??
  
 
Cytat:
2005-09-02 23:18:21, mss pisze:
Eres zajmujesz się czymś takim?? i ile to moze kosztowac w przybliżeniu??



tak,zajmuje się
regeneracja głowicy i obróbka to koszt cirka 1350 pln,cena dla głowicy 2.0,innymi się narazie nie bawiłem.
  
 
Cytat:
2005-09-02 23:29:06, eres pisze:
tak,zajmuje się regeneracja głowicy i obróbka to koszt cirka 1350 pln,cena dla głowicy 2.0,innymi się narazie nie bawiłem.



to cena za robociznę i ewentualnie jakies części ??
  
 
Cytat:
2005-09-02 23:30:56, mss pisze:
to cena za robociznę i ewentualnie jakies części ??



w w/w cenie masz uszczelniacze (50 pln),dochodzi koszt nowej uszczelki pod głowicę,oleju i filtra
  
 
a jak robiłes głowicę RS-a to ile planowałeś żeby doprężyć silnik??
  
 
Cytat:
2005-09-03 12:28:21, mss pisze:
a jak robiłes głowicę RS-a to ile planowałeś żeby doprężyć silnik??



własnie jestem na koncowym etapie obróbki głowy,doliczając poprzednie planowania to razem z tym ostatnim smiało wychodzi jakies 2.5mm,uprzedzając pytania,zawory wcale się nie spotykają z tłokami,są na to sposoby
  
 
Cytat:
2005-09-04 00:37:47, eres pisze:
własnie jestem na koncowym etapie obróbki głowy,doliczając poprzednie planowania to razem z tym ostatnim smiało wychodzi jakies 2.5mm,uprzedzając pytania,zawory wcale się nie spotykają z tłokami,są na to sposoby



oki dzięki za odpowiedzi